oy sınırı: 55 vote + 30 yorum
Temmuz 2021.
- Özür dilerim, beni bırakma.
Kapı tıklandı ve içeriye asistanı girdi. Hala henüz anlamlandıramadığı zarfı patronuna doğru uzattı ve saygı anlamında eğilerek tekrar odadan çıktı.
Çocuk düşündü. Herhangi bir şey satın almamıştı, ya da gelmesi gereken bir belge yoktu. O halde bu kimdendi?
Eline aldığı büyük zarfı, dikkatlice açtı ve çıkan kağıda bir göz gezdirdi. Bu da neydi böyle? Sonra arkasından çıkan mektubu fark ederek kaşlarını çattı. Kim bu devirde mektuplaşırdı ki? Gözlerini mektubun en altındaki satıra çevirdi ve gördüğü isimle çattığı kaşları havalandı.
'sevgiler, Jennie.'
Jennie'den gelmiş fakat onu nasıl bulmuştu ki?
Selamlar!
Uzun zaman sonra sana yazdığım için üzgünüm. Daha erken yazmam gerekiyordu, lütfen bunun için beni affet.
Uzun zamandır adresini arıyor ve bu altın değerindeki satırları sana göndermek için sabırsızlanıyordum. Fakat senden tek isteğim, bu satırların bana ait olduğu ve benden bir mektup aldığını Taehyung'a söyleme Jungkook. Çünkü biliyorum, o görmek istemez. Yıllarca beklememe rağmen dönmemişken, o bu satırları okumak istemez.Şuansa YG'de söz yazarı ve prodüktör olarak çalışıyorum. Çeşitli şarkıcılara şarkılar yolluyor, yazıyorum. Bu da söylemeye dilim bile varmasa da, Taehyung için yazdığım yüzlerce şarkıdan sadece biri. Ben şarkı söylemeyi çok sevmem, ama yine yanlış bestelemenize karşı besteyi de ben yaptım. Zarfın içinde bir flash bellek var. Ordan şarkıya ulaşabilirsin.
Taehyung'ın sahne almaya başladığını duydum. Hoseok, Rosé'ye söylemiş. Hayallerini gerçekleştirdiğine sevindim. Umarım mutludur.
Hala ona aldığım gitarı kullanıyor mu? Sanmıyorum, muhtemelen beni unutmuştur bile. Her neyse. Saçmalıklarımla seni rahatsız ettiğim için üzgünüm.Sözlerin yazılı olduğu bir kağıdı da yolladım. Telaffuz çok önemli değil, kalbiyle söylediğini bilsem yeter. Bu şarkı Taehyung'a ama ona şarkıyı 'senin' yazdığı ve üzerinde uzun zamandır çalıştığını söyle lütfen. Yeni hayatına ben dahil olmak istemiyorum. Zarfın üzerinde telefon numaram yazıyor. Eğer ulaşmak istersen, arayabilirsin. Teşekkür ederim Jungkook, her zaman yanımda olduğun için.
sevgiler, Jennie.
Mektubun ardından diğer kağıdı ellerinin arasına aldı ve satırları ağır ağır okumaya başladı. Her satırda bir kez daha büyüleniyor ve Jennie'nin hala sırılsıklam Taehyung'a aşık olduğunu hissediyordu.
Şarkı sözleri Taehyung'un gitmesiyle başlıyor, devam ediyor ve ona olan özlemini anlatıyordu resmen.
- Bu gece gitme.
Bir kez daha burda kal.
Ne olduğumuzu hatırlat bana.Ve hadi bir kez daha aşık olalım.
Şimdi, sana yanımda ihtiyacım var.
Beni üzdüğünde, gözyaşlarım
beni paramparça ediyor.
Sana yalvarıyorum, sadece etrafımdan ayrılma.Üzgünüm, beni bırakma.
Burda, benimle kalmanı istiyorum.
Aşkının bittiğini biliyorum.Nefes alamıyorum, çok zayıfım.
Biliyorum bu hiç kolay değil.
Bana aşkının bittiğini söyleme,
aşkının bittiğini..Şimdi bu satırları okurken, Jungkook'un gözyaşları doldu. Belki Taehyung ve Jennie gibi değillerdi ama o da Lalisa'yı fazlasıyla özlemişti.
oy sınırı: 55 vote + 30 yorum
tekrardan selamlar.
fazlasıyla şarkılara bağımlıyım ve bu şarkıyı eğer jennie yazarsa, çok güzel bir tadı olabilir diye düşündüm.oy vermeden geçmeyin lütfen.
sizi seviyorum.
sevgiler, milena.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
because of you | taennie ✓
FanfictionBen sana gel dedim, içimde kaybolan papatyalardı gözlerin. [ taennie • january 23 ©MILENA, 2021]