otuzsekiz

570 74 33
                                    

sınır: 45 vote + 50 yorum
bölüm kısa diye sınırı bir tık düşürdüm, oylar çok düştü. lütfen oy vermeyi bırakmayın.

****

"Taehyung, gerizekalı mısın?" diye söylendim bir kez daha.

Sabahtan beri takip edildiğini iddia ediyor ve yerinde durmuyordu. Kim ne için onu takip edebilirdi ki diye düşünmeden edemiyordum.

"Kafanı sikeyim Jungkook. Bana niye inanmıyorsun ya?" diye bu sefer o söylendiğinde gözlerimi devirerek omuz silktim. Saatlerdir oturduğumuz bu parkta, sanki bir tek o varmış gibi davranıyordu. Piç herif işte. Ne bekliyordum ki?

"Onu bunu bırak, sana bir şey göstermem gerekiyor." diyererek yanımda getirdiğim sırt çantama doğru uzandım ve geçen hafta Jennie'den aldığım şarkının sözlerini çıkarttım. Aslında Jennie'ye geri dönüş yapmak istemiştim fakat tam aramak istediğim sırada sürekli Taehyung yanımda beliriveriyor ve saçmalamaya başlıyordu.

Onunla sık sık Jennie hakkında konuşuyorduk elbette. Jennie'nin sandığının aksine, Taehyung da onu unutmamıştı. Taehyung'un deyimiyle 'Hayattaki tek varlığını, nasıl unutabilirdi ki?'.

Jennie'yi henüz arayamamış olsam da hakkında kısa bir araştırma yaparak çok fazla bilgi elde etmiştim. Dünyaca ünlü kişilerle çalıştığı sanatçıların yanı sıra, Kore'de de oldukça popülerdi. Yazılana göre hayvan barınağına yardım amaçlı bir şarkı çıkartmış ve elde ettiği bütün geliri oraya bağışlamıştı. Henüz dinleyecek vakit bulamamıştım. Taehyung'un da bundan bir haber olmadığına emindim, çünkü kendi ismini kullanmamıştı.

Sunmi, Somi, Chromance, Benjamin, Halsey gibi bir çok sanatçıyla çalışmış ve Gashina, Wrap Me In Plastıc, Let Me Down Slowly, Don't Let Me Down gibi bir çok popüler şarkıya imza atmıştı.

"Uzun süredir üzerinde çalışıyordum, ve sonunda bitti." diyerek ona uzattığım kağıdı parmaklarının arasına aldı ve bir çırpıda okuyarak kaşları çatık bir şekilde kafasını kaldırdı.

"Sen bu kadar yetenekli değilsin Jungkook, kandırma beni." elbette değildim. Sadece Jennie ne söylüyorsa onu yapıyordum.

"Sana ben yaptım diyorum, yalan borcum mu var be herif?" diye sitem ettiğimde çatık kaşlarını serbest bırakmış ve yüzüne sinirle takındığı o ifadelerinden birini geçirmişti.

"Jungkook..." diye dişlerinin arasından bir kez daha tısladığında sinirlendiği her halinden belli oluyordu.

"Ne var be? Sana şarkı gösterende kabahat?" ve sonra Taehyung hiçte tahmin edemeyeceğim bir şey söyledi.

"Bu el yazısıyla yazılmış, ve bu yazı Jennie'ye ait. Bana anlatmak istediğin şeyler var mı Jungkook?" dediğinde resmen sıçmıştım...

****

Taehyung o şarkıyı tüm gece dinledi. Şarkıdaki her notayı birer birer ezberlemiş, bütün sözleri anlamlarıyla birlikte aklına kazımıştı. Artık onu bulması ve ona bir şekilde kavuşması gerekiyordu. Çocukça bir girişimde bulunmuş ve onu bırakıp gitmişti.

Şimdiyse dönmek istiyordu ve düşündü.

"Acaba beni affeder mi?"

d

iğer bölüm, alıntıdaki bölüm olacak.
şimdiden size sabır diliyorum.

sevgiler, milena.

because of you | taennie ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin