bölüm~2~

70 6 0
                                    

Çalar saatin ciyaklamasıyla yatağımdan fırladım.daha saat yediydi ve haftasinuydu.a evet...bugün benim son haftasonumdu.yarın okul vardı.ve bugünümü oppalarıma dizilerime ve çikolatalarıma ayırmak isiyordum.yastığın altından kafamı çıkartıp yatakta doğruldum.Jaejoong' a koccaman bir öpücük kondurup banyoyagittim.elimi yüzümü yıkayıp dolabımdan çikolata meyve suyu stoklarımı çıkartıp laptobumu alıp yatağıma geçtim.kulaklıklarımı takıp elli kere izkediğim fakat bi türlü izlemekten bıkmadığım boys over flowers'ı izledim.bitirdiğimde saat 12ydi.dedim çağla kızım diziyle uğraşma git bi film seç yine efsanevi filmimim ayrıca oppamın oynadığından bi tane seçtim.böyle böyle bir dizi ve 4 filmi bir günde bitirmiş oldum.annem karışmıyordu.çünkü kendini yarına saklıyordu.kapıya vurmadan giren odun abim odamı karıştırıyordu şimdide.
-melih ne yapıyorsun sen?
-sen hoppanla konuşmaya devam et.ben okul uniformamı arıyorum.
Bu arada çayni çuyni diye acayip acayip sesler çıkartıpsinirlerimi bozar.
-melih çıkarmısın odamdan burası bir genç kız odası saygılı ol ve girmdden önce kapıya vur.
-git sen ceycongunla içki iç tamam mı çağla?
-ya kaç kere dedim sana ceycong değil cecung diye okunuyo o.ayrıca içki değil soju o tamam mı?
-yaw he he
Bütün sinirlerimi bozduktan sonra odasına gitti Allah'a şükür.ama gözlerim o kadar ağrımıştıki artık saatin kaç olduğuna bile bakmadım direk kafamı vurduğum gibi yattım...
******************************************
-çağla kalk! Okula gideceksin hadi kalk hazırlan!
Uyandığımda yatakta değildim.yerde pikemle birlikte ters dönmüş biçimde yatıyordum.hemen gözüme Kai çarptı.seni gidi seni.bakma öyle seksi srksi utanıyorum lan.s.s
-çağla posteri yiyecekmişsin gibi bakıyorsun.elini yüzünü yıka kahvaltıya gel
Evet anne açlık başıma vurdu zaten güç bela bulduğum Kai posterimi ham yapacam şi di hı hı çok mantıklısın.kahvaltımı yaptıktan sonra evden çıkıp otobüs beklemeye başladım.bu arada eski okul belalırarım cenk ve demir pis pis sırıtordu.
-pışt! Çinli.ne oldu okulamı?
-çin değil kore kore!
-ne farkeder ikiside çançinçon konuşuyorlar çekik çekik bakıyorlar.
Otobüsün birine attım kendimi.oh be kurtulmuştum bunlardan.umarım ye i okulumdada böyle tipler karşıma çıkmaz amin.ams hata bendeydi ilk başta söylemeyecektim korefan olduğumu.ahh salak kafam ahh.bi de sinirlendiğim zaman aiissshh çinça dememi taklit etmiyorlarmı? Durak okulun önünde olduğundan hemen o durakta indim.evet.okul önümde o koca gövdesiyle ihtişamıyla duruyordu.ve ben...
-kızım girmeyecekmisin içeriye.
Sağol bekçi amca ya bütün havamın içine ettin.
Evet...artık bütün macera bundan sonra başlıyordu...

Yine merhaba çilekeş korecanlarım yine dayanamadım.bu bölümdede olay yok ama üçüncü bölümde okul maceraları başlıyor.üçüncü bölüm bomba gibi olacak:))) ayrıca sınır koymamaya karar verdim.burda kitabın ne kadar okunduğunun bi önemi yok.biz korecanların kitabı olsun istiyorum:))) korecanlar sizi çok seviyorum hayallerinizin peşini asla bırakmayın kim ne derse desin :* biz birbirimize yeteriz ama değil mi? Haha tabi aile arkadaşlık ilişkilerinizide koparmayın.mesela ben koreyi sevmeyen arkadaşlarımın yanıda koreden bahsetmiyorum çünkü biliyorumki olmadık yere birbirimizi üzeceğiz...buna hiç gerek yok:)))

korecanız dert ortağıyızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin