-Zelo...geçende benim için yazdığın şarkıya bayıldım
-choi min ho...bu sefer tarzsın bebek...bayıldım hırkana
-onew...bırak şu elindeki tavuğu...ha bire yiyorsun.şişmanlayacaksın....
Annem tüm sinir bozuculuğuyla:
-çağğlllaaa! Bırak şu posterlerle konuşmayıda kahvaltıya gel...ha bu arada git ekmek al gel!
-sana da günaydın anne!
-çağla git elini yüzünü yıka
-off tamam
Banyoya gidip mis gibi serin suyu yüzümde gezdirdim.odama girip kıyafetlerimi hazırladım.ne de olsa yaz değil mi,bakkala da gitsen havalı gözükeceksin.
-lee min ho...yanında yongguk varken sırıtmak sana düşmez canım.
-bakmayın lan üstümü değiştiriyorum.
-bak bak bak...yongguk...iç organlarını göstererek gülüyorsun....seni gidi seniii
Saçlarımı gelişi güzel açıp siyah kot eteğimle gömleğimi giydim.ve yine "çağla is rich" havası vermek için koskoca cüzdanıma iki lirayı koyup ayakkabılarımı giyip evden çıktım.seyfettin abi yine dükkanının önüne kurmuş masayı çayını yudumluyordu.benim geldiğimi görünce hemen ayaklanďı:
-çağla kızım günaydın yavrum buyur ne vereyim ne istersin?
Bu adamı gerçek dedem gibi seviyordum.o beyaz palabıyıkları bana bakan sempatık bakışları...evet o benim kayıp dedem olmalıydı.
-sana da günaydın seyfettin amcam şurdan iki ekmek versene.
Hemen gidip sıcacık ekmekleri elime tutuşturdu.bende boşta kalan elimle elini öptüm.sıcacık gülümsemesiyle bana baktı.
-ee bugün seni yeni okuluna kayıt ettirecekler ha? Hay benim akıllı kızım daha dün ilk karneni alıp gelmiştin yanıma ne sevinmiştin.
İşte ya neden bu konuyu açtın sen kayıp dede.neyse bi şekilde aradan sıvışayım.
-ahh seyfettin amcam beh! Evet bugün yeni okuluma kaydımı yaptırcaklar ya liseli oldum işte neyse ben annemleri bekletmeyeyim.
-hadi bakalım liseli görüşürüz
Of moralim bozuldu ya.kötü bi liseyede gitmiyorumda annemin dırdırı.yok neymiş efendim teog zamanı facelerde gezinmişiz de arkadaşlarla buluşmuşuzda dersanede dersleri kırmışızda...tamam yaptık bir hatada yüzüme vurmasan olmuyo değil mi? Hele şu koreden söz açıldımı var ya...yok hoppa diye yatıp kalkıyomuşum boş hayaller kuruyomuşum...bu konuda seyfettin amca bile benimle dalga geçiyor.eve geldiğimde zaten abim beni karşıladı.
-lan kızım bi ekmek almaya gittin be.iki saatte...yoksa yine koreli görüp onun peşinemi takıldın.
-ahh keşke görsemde peşinden ayrılmasam hiç be melihcim.
Al işte abim zaten ayrı bi alem o da sırf gıcıklığına yani.bi amacı da yok.kahcaltımı edip yine odama geçtim.B.A.P açtım.kang min hyuk'la soju içtik derken baktım saat gelmiş 12'ye bizimkiler benim hazırlanmamı bekliyorlarmış.hazırlanıp arabaya bindik.annem yine her zamanki gibi.
Kulaklıklarımı takıp yolu izlemeye başladım.bir yandan annemde konuşmaya devam ediyor.
-sen teogda facede takıl arkadaşlarınla gez yok efendim şu hoppamıdır jeycongmudur cecungmudur ne haltsa onunla hayal kur boş boş yok kore yok seul falan filan falan filan falan filan.....
Uyandığımdamelih dizlerime uzanmış telefonuyla uğraşıyordu.annemde whatsappdab birileriyle yazışıyordu.hiç çaktırmadan yolu izlemeye devam ettim.yeni okulum dıştan çok güzel gözüküyordu.bakımlıydı.müdür bey ise çok nazikti.kayıdımı yaptırıp eve geri döndük.bugünden sonra her şey yeni başlıyordu...yeni okul yeni arkadaşlar...açıkçası bana sürekli kalleş koreli diyen arkadaşlarımın şu korefanı olduğum için beni aşağılayan belalılardan dalga geçen öğretmenlerimden kurtulduğuma sevinmedim değil. :pMerhaba sevgili korecan okurlarım biliyorum kötü bir başlangıç yaptım.özür dilerim.ama ileriki bölümlerde süper ötesi olaylar olacak.lütfen okumaya devam edin ve vote ve yorumlarınızı esirgemeyin.evet her bölümde de bir sınır olacak ve bu sınır geçilmediği sürece yeni bölüm yayınlanmayacaktır.evet bu ilk bölüm olduğu için ilk sınırım +10 okunma +3 vote yorum ise size kalmış.hepinizi çok çok öptüm.biliyorsunuz bu ilk bölüm ve çok fazla olay yok.ama olaylar bir kaç bölüm içinde başlayacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
korecanız dert ortağıyız
Humorçoğumuz korecan olduğumuz için ailemizden arkadaşlarımızdan tepki görüyoruz.ve hikayenin kahramanı çağla'da bizim gibi bir korecan ve bu konuda onun yaşadıkları...okurken çok eğleneceğiniz bir kitap olur sanırım sizi seviyorum korecanlar figthing!