14

674 64 6
                                    

အကို့ လက်ပေါ်တွင် ပြန်သတိရလာသော
အန်တီက ကျွန်တော်နဲ့အကို့ကို မြင်တာနဲ့ မကောင်းဆိုးဝါးတစ်ကောင်လိုမျိုး အနားအကပ်မခံပဲ တွန်းလွှတ်တယ် "

"ပြီးတော့ အစတုန်းက သူ့ကိုသားတစ်ယောက်တစ်ဖွယ် ဂရုဏာထားချစ်တတ်တယ့် အကို့အမေဟာအခုတော့ အစိမ်းရောင် မျက်လုံးတွေနဲ့ စိုက်ကြည့်လာတယ် "

"ထွက်သွား နင့်မျက်နှာ ငါမမြင်ချင်ဘူး ထွက်သွား နင့်ကြောင့် နင်ငါ့သားကို မြူဆွယ်ခဲ့လို့ ငါတို့ရဲ့ အေးချမ်းတယ့် မိသားစုဘဝလေးကို နင်လာဖျက်စီးတာ ၊ငါ့သားက နင့်လို ယောကျ်ားတစ်ယောက်ကို ကြိုက်မှာတဲ့လား ၊ဟက်...ခဏတာ သာယာသွားတာ "

"နင့်ဘက်က အရမ်းပေးကမ်းခဲ့လို့ သားက သာယာသွားတာ Ni လေး မရှိတယ့်အချိန်မို့ အခု Ni လေးလည်းပြန်ရောက်လာပြီ သားက နင့်က်ု ချစ်မှာမဟုတ်တော့ဘူး ထွက်သွား Jjk နင့်အပေါ် ပေးကမ်းခဲ့တယ့် မေတာတွေကို ကျေးဇူးဆပ်ချင်ရင် ငါတို့အနားကနေ ထွက်သွားပေး ငါ ဒူးထောက်ပြီး ခြေထောက်ကိုင်ပြီး တောင်းပန်ဆိုလဲ တောင်းပန်ပါ့မယ်"

"အန်တီသည် အကို့ရင်ခွင်ထဲမှထွက်ကာ ကျွန်တော့် ခြေထောက်အနား ဒူးထောက်ထိုင်ချလိုက်တယ်၊ဆူညံသံတွေကြောင့် ဘေးအိမ်တွေကလည်း ကွက်ကြည့်ကွက်ကြည့်လုပ်နေကြပြီ "

"အကို သည် ထိုင်နေရာမှ ထကာကျွန်တော့်အရှေ့ကွယ်ရပ်လိုက်တယ် ""

"ညီ ကို အပြစ်မတင်ပါနဲ့ မေမေ "
ကျွန်တော် ကိုယ်တိုင်ကိုက ညီ ကို တစ်ကယ်ချစ်တာ ၊ခနတာ သာယာသွားတာလည်း မဟုတ်ဖူး၊ Ni မရှိတုန်း ကျွန်တော်က သာယာသွားတယ်လို့ မေမေ ပြောလိုက်တာ ကျွန်တော့် သိက်ခါတွေ မြောင်းထဲသွန်ချလိုက်သလိုပဲ၊ကျွန်တော် ကာမတရားလိုက်စားတဲ့ကောင်မဟုတ်ဖူး၊ပြီးတော့ ကျွန်တော်တို့က မကောင်းဆိုးဝါးတွေလည်း မဟုတ်ပါဖူး သန့်သန့်ရှင်းရှင်းနဲ့ ချစ်ကြတာ"

"ကျွန်တော် အကို့ လက်မောင်းကိုအားယူက်ုင်ပြီး အရှေ့က လူတွေကို ငေးကြည့်မိတယ်၊သူတို့မျက်ဝန်းတွေက မနှစ်မြို့သလို စက်ဆုပ်ရွံရှာသလို၊ပြီးတော့ သူတို့စကားသံတွေဟာလည်း "

True Love ❤jinkook❤Donde viven las historias. Descúbrelo ahora