Keyifli Okumalar...
Savaş başladığından beri ilk defa silah sesi ya da bağrışlarla uyanmak yerine yüzbaşının kapıyı tıklatması sonucunda uyanmıştım. Yerimi yadırgamak şu şartlar altında çok saçma olsada ben maalesef yerimi yadırgamış ara ara uyanarak uykuya dalmıştım.
Uykumu pek sağlıklı alamadığımın bende farkındaydım ama gözlerimin önününde morardığını tahmin edebiliyordum. Gerinerek yün döşekte kalktığımda saçlarım birbirine girmiş, gözlerimin altı şişik bir şekilde kapıyı aralamıştım.
"Günaydın, hazırlanın ifade vermeniz lazım."
"Tamam"
Sesim hem boğuk hemde yeni uyandığım için kalın çıkınca kafasını sallayıp kapının oradan çekilmişti.
"Hyung, Seungmin hyung kalkma vakti. Ifade vermemiz lazımmış."
"Jeongin"
Uykulu bir şekilde yattığı yerden doğrulup çapak tutmuş gözlerini zorlanarak açmıştı. Bu dönemde gülümsemek ne kadar mümkünse gülümseyerek ayağa kalkmıştım.
"Ben odadan çıkıyorum sende kendine geldiğinde gelirsin."
"Hı hımm"
"Hyung bak gelesin ha, sakın tekrar uyumaya kalkışma."
"Tamam Jeong"
Gözlerimi devirerek odadan çıkıp lavaboya girdiğimde elimi yüzümü yıkayarak çapaklardan arındırmıştım yüzümü. Kolumun içiyle yüzümü kurulayarak salonda elindeki kağıda bakan yüzbaşının yanına gitmiştim.
Dün gece masaj yaptığım sıra uykuya dalmıştı bir süre ne yapabilirim diye düşününce aklıma gelmeyen şeylerle el mecbur uyandırıp onu kendi odasına kendimde bize ayrılmış odaya giderek uyumuştum.
"Başınız iyi mi?"
"Ah evet, çok teşekkür ederim gerçekten."
"Rica ederim...de sizin migreniniz hep tutuyor sanırım."
"Genellikle toplantılardan sonra, hyungun nerede?"
"Buradayım komutanım."
"Güzel, önce kahvaltı yapalım ardından da ifadenizi alacağız."
Elindeki kağıtlarla beraber kalkınca kapının orada duran askeri ceketi üzerime geçirip düğmelerini kapatmadan dışarıya çıkmıştı.
Tıpkı yüzbaşı Hwang gibi bir sürü asker giydikleri askeri ceketin önünü açıkta bırakarak asker yeşili tişörtlerini gözler önüne seriyordu.
Uzun masalarda yemek yiyen askerler ile dünkü o iki arkadaşın yanını boş görmemle oraya oturmuştum. Dün geceki enerjileri hala üzerlerinde durunca beni ilk gören Adam olmuştu.
"Hey Jongin!"
Elini kaldırarak sesini yükselttiğinde birkaç göz bize dönmüştü.
"Jeongin"
Onu düzelttiğimde sinek kaydı olan yüzünü buruşturarak dudaklarına vurdu. Onun bu hali komiğime gelince sol tarafıma Hyunjin yüzbaşı sağ tarafıma ise Seungmin hyung oturmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Homeland / Hyunin \
Fanfic{Tamamlandı} "Bakın bende çok meraklı değilim askeri sınırlar içerisine girmeye ama bu önemli diyorum. Yüzbaşı Hwang'a telegraaf var." "Sizi içeriye alamam bayım lütfen geldiğiniz gibi gidin." "Ya adam! Telegraaf var diyorum, bana değil yüzbaşı Hwan...