Keyifli Okumalar...
"Neyin var Jeongin sabahtan beri oflayıp oflayıp duruyorsun?"
"Bende bilmiyorum ki hyung? İçim daralıyor, sanki böyle kötü bir şey olacakta önceden haberini sezmişim gibi bir sıkıntı var içimde."
"Bu da nereden çıktı Jeong, aklından kötü düşünceleri def et. Kötüyü çağırma."
"Ben çağırmıyorum zaaten. Kendiliğinden geldi içimde en lüks köşede kendine taht kurdu meymenetsiz duygu!"
Dediklerime Seungmin hyung kahkaha atınca kafamı olumsuz anlamda sallayıp yer yatağında kendimi sırt üstü bırakmıştım. Sokağa çıkma yasağı vardı. Yüzbaşı kimsenin evlerinden dışarıya çıkmasını istemiyordu nedenini bilmesemde bizim iyiliğimiz için olduğunu var sayıyordum.
Seungmin hyung elindeki deftere bir şeyler daha karalayıp kendi kendine bir şeyler mırıldanırken ona arkamı dönüp dün geceyi düşünmüştüm. Yüzbaşı Hwang bana kırılmış gibiydi. Ona korkak dediğimi var sayıp birden gitme kararı almıştı.
Gerek beden dili gerekse sözlü olarak öyle olmadığını beni yanlış anladığını söylesem de giderken ki bakışları içime oturmuştu. Sanki inanmamış gibiydi. Her şeyi kafaya takma gibi bir yapım olduğundan sabaha kadar gözüme bir gram uyku girmemiş adeta haram olmuştu uykum bana. Birde üstüne üstlük dünkü söylediği söz...arkasında ince bir anlam var gibiydi.
Derin bir nefes alıp sırt üstü uzandığımda parmağımda ona ait olan yüzüne bakmıştım. Kardeşi cidden çok uğraşmış gibiydi. Parmağımda bir otarafa bir bu tarafa çevirip yüzüğü bugün bilmem kaçıncı kez incelenmiştim. İnce demirin üzerine işlenmiş çiçek ve küçük kelebekler o kadar uyumluydu ki hayran olmamak elde değildi.
"Hyung sence ne olduda bizi içeriye aldılar?"
"Bilemiyorum Jeongin ama düşman yakında, çok yakınımızda."
"Askerlere bir şey olur mu?"
"Tanrı onları korusun. Tanrı bizim vatanımız için can veren, canını vermeye razı olan tüm kişileri kutsasın ve korusun."
"Amin, Jisung hyungla Minho hyung ne yapıyorlar aşağıda?"
"Askerlere yemek yapıyor Jisung, Minho'da yanında anlarsın ya."
"Haa o yüzden sen buradasın."
Küçük bir kıkırtı bırakıp oturur pozisyonuna geçmiştim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Homeland / Hyunin \
Fiksi Penggemar{Tamamlandı} "Bakın bende çok meraklı değilim askeri sınırlar içerisine girmeye ama bu önemli diyorum. Yüzbaşı Hwang'a telegraaf var." "Sizi içeriye alamam bayım lütfen geldiğiniz gibi gidin." "Ya adam! Telegraaf var diyorum, bana değil yüzbaşı Hwan...