geçen bölüm sınırı geçmedi bu beni biraz ama bölüm yazmak istedim:)
oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın<333sınır 10 vote umarım geçer 🥺
.
.
.
aresin ağzındanUmut,Okyanus,Ela,Işık ve ben barda oturup bir şeyler içiyorduk. Işık'a Herayı anlatmıştım ama diğerlerine bir şey söylememiştim. Işık biraz garipsemişti ama ne olursa olsun yanımda olacağını söylemeyi ihmal etmemişti.
"Offf olum ya bi türlü bi kız bulamadım kendime. Kafayı yicem saplıktan." Okyanus yine takılmalık sevgili isteğini dile getiriyordu.
"Ben de sıkıldım artık saplıktan.Aslında kendime birini bulurdum da hot girl summer isteğim yüzünden yapamıyorum." Ela yine adını bile telaffuz edemediği kelimeleri söyleyerek kendini öne atmaya çalışıyordu.
"Aaay Ares o kız ne olmuştu yaaaa."Işık sarhoştu ve söylememesi gereken şeyler söylüyordu. Işık normalde asla içmeyen biri ama bugün sevgilisiyle ayrılmalarının üzerinden 6 ay geçmişti bu yüzden biraz içmişti.Alışık olmadığından dolayı da sarhoş olmuştu. Ona bu konuyu grupta açmamasını söylemiştim ama sarhoştu işte.
"Ne kızı Işığım? Sarhoşluktan heralde saçmalıyorsun."
"Yok yaaa vardı ya Helin miydi Hesin mi? Hesin ne ya? Hera hera evet hera hatırladııımm." Işık yine ağzını gere gere konuşmaya devam ediyordu.
"H-hera mı?" Ela aniden buz kesilerek bana bakıyordu.
"Yok öyle bi-"
"Ya işte bi kız yazmış Ares'e Hera mı ne konuşuyorlarmış hatta aynı yatakta yatmışlaaarrrr."
"Işık saçmalamaya başladın artık gerçekten." Diyerek Işığı kucağıma alarak odasına götürmeye koyuldum.
Ela arkamdan uzun uzun bakmıştı. Gerçekten aralarında ne geçtiğini deli gibi merak ediyordum.
Hera'nın ağzından
3 gündür Arese yazmamıştım Ela'nın konusu geçince gerçekten çok rahatsız oluyordum.
Aniden instagram hesabıma gelen bildirimle donakaldım.
@gozlerimeladegil: Ares'e mi yazdın sen?
@gozlerimeladegil: Gerçekten onun sana aşık olabileceğini mi düşünüyorsun KDPWDMWLDMWDM
@gozlerimeladegil: Daha beni unutamadı o canım üzgünüm :(((
@heraophile: Ummm aramızda geçenleri sana söyleyeceğimi düşünüyorsan yanılıyorsun :((
@heraophile: Ha bir de seni unutamadı mı... MDQPDMWPDMQĞDMWLSL
@heraophile: hiç değişmemişsin,kafanda kurmaya devam edebilirsin.
@gozlerimeladegil yazıyor...
@gozlerimeladegil adlı kişiyi engellediniz
Aslında ela'yı engellemez,ağzına sıçmaya devam ederdim ama geçmişimde yaptığım hatayı hatırlamak istemediğimden engellemiştim. Sahi gerçekten Ares Ela'ya anlatmış mıydı? Ne söylemişti?
3 gündür konuşmadığınızdan içimde bir boşluk oluşmuştu acaba ona yazmalı mıydım?
ares: siktiğimin elasıyla ne yaşadığınızı anlatacak mısın artık?
hera: ne alaka şimdi? ayrıca sen gayet güzel anlatmışsın ;)
ares: ne?
hera: hiç
ŞİMDİ OKUDUĞUN
düş kapanı|texting✨ (+18)
Teen Fictionhera: elanın sana arkadaştan öte bir duygu beslediği açık ve sanırım ışıkla aranızdaki bağı kıskanıyor dikkat etmekte fayda var ares: bu seni ilgilendirmiyor hera: evet. şimdilik ilgilendirmiyor