selamlaar oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın seviliyorsunuz <333
sınır: 15 vote
13 takipçi olmuşum teşekkürler😋
.
.
.
Ares beni öptüğünde küçük çaplı bir şok yaşayarak öpüşüne karşılık verdim fakat faza uzatmadan dudaklarımı dudaklarından çekip Ela'nın karşısına geçtim. Bir an bile tereddüt etmeden suratına tokatı yapıştırdım. Afallayarak geriye doğru düştü bir süre sonra ağlayarak odadan çıktı.Ares ile baş başa kaldığımızda ikimizin de ağzını bıçak açmıyordu,sadece bana bakıp gülümsüyordu.
"Ne gülüyorsun ya yeter." dayanamayıp söylenmeye başlamıştım.
Bu onu daha da güldürmüştü."Sesin çok güzelmiş." hayranlıkla bana bakıyorsun cevap verdim,"Biliyorum ama yine de teşekkürler." yükselen aslanın getirdiği ego ile konuşmuştum.
"Bu kadar egolu olduğunu bilseydim söylemezdim hıh."trio atar gibi konuşmuştu. "Ego değil bu biz buna öz güven diyoruz.""Ya ya ne demezsin."
"Bu kadar yeter ben gidiyorum." diyerek kapıya doğru yöneldim."
Ares hızla önüme geçerek beni durdurdu. "Hop hop bu kadar kolay kaçamazsın."
"Kaçtığını kim söyledi?"
"Ben."
"Mantıklı."
"Biliyorum."
"Tamam."
"Bırak da gideyim." kalp atışlarım hızlanmıştı ve artık gitmek istiyordum.
Yavaş yavaş üstüme yürümeye başladı ve duvara yaslanmıştım. Aramızdaki mesafe yok denecek kadar azdı.Kafamı aşağıya doğru eğmiştim ve o da yüzüme düşen kıvırcık saçlarımı kulağımın arasına koymuştu.
Hızlı davranıp elimi ensesine koyarak onu kendime çektim ve öpmeye başladım. Bunu bekliyormuş gibi beni bacaklarımdan tutarak kucağına aldı,ben de bacaklarımı beline sardım.
Öpücüklerimiz hızlandıkça inlemeye başlamıştı,benim de istediğim buydu.
Nefes nefese kalmıştım ama konuşmaya devam ettim. "Umarım bu beni bırakman için yeterlidir.""Değil." cüretkâr konuşuyordu.
"Iıımm... en azından Ela'nın odasında yapmasak?"
"Bence en doğru yer burası."
Cevap bile veremeden beni yatağa attı üstündeki tişörtü çıkararak üstüme uzandı ve beni öpmeye devam etti.
Eli kalçalarıma doğru gidiyordu kalçamı kavrayıp sertçe sıktığında dayanamayıp inledim. Üstümdeki gömleği çıkartacakken beni durdurup sertçe gömleğimi yırtarak üzerimden çıkardı.
Boynumdan başlayarak karnıma doğru inerek öpmeye ve emmeye başlamıştı göğüslerime geldiğinde onay istercesine bana bakmıştı yavaşça gözlerimi onaylarcasına kapatıp açtım.Sütyenimi çıkarıp göğüslerimi avuçlayıp emmeye başlamıştı.İsmini söyleyerek inlemeye başlamıştım."Ah..a-ares."bunları duydukça daha hızlı ve sert davranıyordu.En sonunda şortumu çıkarıp iç çamaşırımın üstünden kadınlığımı öpmeye ve okşamaya başlamıştı. Saçlarını çekerek inlemeye devam ediyordum.O da kendi pantolonunu çıkardığında erkekliğini kadınlığıma sürterek beni öpmeye devam ediyordu.
Dayanamayarak ben onun üstüne çıktım ve ileri geri hareketlerle erkekliği üzerinde dans ediyordum.
Beklenmedik bir şekilde kapı çalmıştı başta aldırış etmemiştik ama kapı sertçe yumruklanıyordu ve gelen kişi polisti
"Açın kapıyı!Polis."
.
.
.
SELAAAM yine kaosu eksik bırakmadım MDPWMSWĞDMWLMSKWsınır 15 vote.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
düş kapanı|texting✨ (+18)
Novela Juvenilhera: elanın sana arkadaştan öte bir duygu beslediği açık ve sanırım ışıkla aranızdaki bağı kıskanıyor dikkat etmekte fayda var ares: bu seni ilgilendirmiyor hera: evet. şimdilik ilgilendirmiyor