10

15K 224 47
                                    

Aklımda haaarrrrikkkaa bir kurgu var bu ve Y bitince yayınlamaya başlayacağım. Bu kurguda yanlış yaptığımı düşündüğüm şeyler var... Buluşmalarını biraz daha erteleyip mutlu etseydim onları keşke ama ruh hallerim dolayısıyla mutlu olamadılar dmowdmwpdmwldm

Her neyse bölüme geçelim. Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın seviliyorsunuz <333

Sınır: 20 vote.
.
.
.

Uyandığımda kolumda bir serum ve başımda Işık vardır.

"O iyi mi?" merakla Işık'a bakıyordum.

"Şimdi sana bir şeyler anlatacağım sadece sakince beni dinle lütfen."

"O iyi mi sadece bunu bilmek istiyorum Işık."

"Aslında biz Hera ile çok yakın arkadaşız. Senin evine geldiği gece onu görmüştüm sonrasında Ela ortaya çıktığında hemen Heraya sormuştum ama o her şeyin böyle kalmasını istemişti. Her zaman onunla iletişim halindeydik seni... seni gerçekten çok seviyordu. Her zaman ona seni anlatmamı isterdi ve ben de anlatırdım bir kaç kere gerçekleri ortaya çıkarmak istedim ama o beni engelledi,böyle kalmasını istedi ona saygı duymak zorundaydım. Hep seninle ilgili kâbuslar görürdü bunun için ona,bana aldığın düş kapanını verdim ve gerçekten etkisini gördü. Sen onu tanımasan bile hayatının büyük bir çoğunluğunu oluşturuyordu senin için yazdığı bir günlük bile var bunu senin için bulmaya çalıştım fakat ilk zamanda yazdıkları kilitli bir kutuda ve anahtarını bulamadım son yazdığı bir kaç yazı vardı sadece."

Sertçe yutkunup konuştum,"Yani onunla mükemmel bir hayat yaşama ihtimalimiz vardı ve bunu yapmadınız öyle mi?"

"O,korktu Ares. Seni kazanamamışken kaybetmekten korktu ben de onun kararlarına saygı duymak zorundaydım. Ve... Onu kaybettik Ares."

Elindeki bir kaç kağıdı komidinin üzerine koyup odadan çıktı. Ve kağıtları elime alıp okumaya başladım.
.
.
.
Sınır: 20 vote.

düş kapanı|texting✨ (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin