||-Katsuki-||

401 11 4
                                    

İ.Y.İ.Y.İ.Ö.

  

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

  

✩ Adamım, herkes sizden nefret ediyor.

✩ Katsuki tamamen kendisiyle eşdeğer olan birine abayı yakardı, ama tam bir aptal olduğu için kendisiyle zıt olan birine de aşık olabilirdi. (Yazan kişi biraz sevmiyor snrm)

✩ Bu adam süper ince olan şeylere aşırı takıntılıymışçasına dikkat edecek ama inan bana, bağırıken kulaklarını kapatmak gibi saçmalıklara lüzum yok. O sadece senin cidden hoşuna gitmeyen şeyleri yapmaz. (istisna)

✩ İkiniz sıkıldığınızda ne yapacağınızı bilemezsiniz. Aslında yapacak çok şey var ama aynı şeyleri yapmak bazen sıkıcı... Hey Katsuki, bir binadan kendimi sarkıtırsam bana 50.000 yen veremeyeceğine bahse girerim ha?

✩ Yemek yapmak bir sanattır. Bunu ikiniz de biliyorsunuz. Zaten bilmeseydin katsuki seni seçmezdi dostum.

✩ Muhtemelen Taylor Swift, Lana Del Rey, Mitski, Rihanna tarzı şeyler dinler. İddiasına varım Beyoncé fanıdır. 

✩ Evinde bir kedi ve bir köpek olduğunu düşünüyorum. Hayvanlar konusunda çok hassastır.

✩ Sen saçını çok fazla boyayan bir tipsen muhtemelen sana mor rengin ne kadar yakıştığı hakkında bir ton laf söyler. SANA iltifat ediyor. Git ve saçını mor yap. GİT.

✩ Angst yapmaktan nefret ederim ama hassas olduğu bir çok konu olmasına rağmen ortaokul ile alakalı bir espri yapıldığında bile ortamı terkeden biri. Bu onunla ilgili bir şey olmak zorunda değil. Biri ortaokulda kendi yaptığı bir şeyi bile anlatırken tamamen ruhsuz birine dönüyor. O bir aptaldı ve bunun ızdırabını travmatik olarak çekmek zorunda.

✩ Tamam zorbalık hassas olduğu şeylerden biridir ama birbirinize o kadar çok zorbalık yapıyorsunuz ki dışarıdan gören biri muhtemelen baş düşmanlar olduğunuzu falan sanardı.

✩ - APTALSIN SEN APTAAAAAL

-- Kızım/Oğlum sen tam bir kaçıksın ve bunları bana söyleyecek cüreti hala kendinde buluyor musun?

- Deli hastanesine yatacak olsaydım orada sevişecek birine ihtiyaç duyardım, üzgünüm ama birimiz kaçıksa diğerimiz de maalesef kaçık gibi davranmak zorunda..

--Ha, yani süper yakışıklı kaçıkların olduğu bir yerde bana ihtiyaç duyardın? Yanlış mı duyuyorum yoksa sen tam bir sürtük müsün?

-Sürtük olacağım tek kişisin dermişim. LOL. Suck my dick derdim ama ben seninkini emsem pek de fena olmazdı ha? (çevirmek istemedim orjinali daha komik geldi..)

.

.

.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Resmen ağladım. YN sen olur musun bilmyrm ama ben bu adamın sürtüğü olurdum.

Daily Reminder: Su için.

Hoccakalinnn

anime reactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin