2020'de allah yerine koyduğum o adam (şu an en gıcık kaptığım adam)
☆ Aşırı garip bir çiftsiniz, çift misiniz?
☆ Her saniye birbirinizi sinir edersiniz, bu sizin doğanız.
☆ Çevredeki herkesten 'deliler' damgası aldınız.
☆ Yüksek dozda özgüven sorunları var ve bazen tamamen bir aptala dönüşebiliyor.
☆ Senin -/A sınıfından olma ihtimalin yüzde 0. Çünkü olsaydın ilk olarak yüzüne bile bakmazdı, ikinci olarak ise ikiniz de o sınıfla dalga geçiyorsunuz.
☆ Bazen o kadar çok gülüyorsunuz ki siz bile cidden delirdiğinizi falan düşünmeye başlıyorsunuz.
☆ Sınıfları ayrı olmasına rağmen Shinso ile çok yakın arkadaşlar, anlayamıyorum...
☆ Senin özgünlüğünü kopya layıp seni güldürmek en büyük hobisi sanırım.
☆ Kavga ettikten sonra yüksek dozda glow up'a hazır olun!! Çünkü Monoma Neito tamamen bambaşka birine dönüşecek. Sinirli, ciddi, suspus ve tabii ki ağlak bir ezik. ( yazar snrm sevmiyor)
☆ O süper zengin varlıklı bir ailenin biricik oğlu, sen ise onun biricik sevgilisisin. Onun şöhreti tamamen senin üzerine.
☆ Mesela özel günler onun için çok önemlidir. Seninle ve sizinle alakalı her şeyi hatırlayacak ve seni her seferinde şaşırtmaya devam edecek.
☆ Sen onunla alakalı küçük detayları hatırladığında içinde oluşan o heyecan pahabiçilemez.
☆ Yeni uyandığı zamanlar gün içindeki halinden tamamen farklı olacaktır. Kendini tamamen sana bırakır ve aşırı savunmasız olur. Sevgisini en çok hissedebildiğin tek an.
.
.
.
Aşşırı sevdiğim ama bir o kadar gıcık kaptığım bir karakter.
Uyumlu olduğu zamanlar süper oluyor aslında..
Daily Reminder: Benim gibi gecenin bir saati 99 bölüm yazıp taslağa atmayın, mental kalmıuor çünkü.
<3