Kediadam.
☆ Bunu kimse inkar edemez. Aizawa onun babası ve birbirlerini seviyorlar.
☆ Bisiklete binmeyi çok seven biri, muhtemelen gün batımına yakın zamanlarda dışarı çıkıp uzun uzun bisiklet sürerdiniz.
☆ O uykucu bir adam ve sen de onun uykucu sevgilisisin. Sonsuza dek uyku.
☆ Evinizde/yurt odanızda kedi dolu. Çünkü onlar kedi.
☆ Her hafta en az 2 kere sokaktaki kedileri besliyorsunuz ve artık onların ebeveynlerisiniz.
☆ Shinso ilişki içinde bence mükemmel uyum sağlayan biri olurdu.
☆ Programınız bellidir. Değiştiği takdirde altüst hale gelirsiniz.
☆ Derslerinize çalışırken istemsizce çok sessiz olan o inslanlar sizsiniz işte.
☆ Uyurken kollarını tamamen sana sarar ve kafasını göğsüne ya da boynuna saklar, o bir bebek ve sen onun her şeyisin. (ANNESI KURBAAAN)
☆ Islak saçlı hali... Damn bro.
☆ Sırf piçlik yapmak için duştan çıktığında kendini bazı zamanlar sana bastırır ve sanki bir niyeti varmış gibi gösterir. Bu şey bazen gerçekleşiyor ama genelde sadece seni delirtmek için
☆ Kabuslar görüyor, kötü kabuslar. Sadece ona sarıl ve her şeyin geride kaldığını söyle. Bu tamamen onu rahatlatacaktır.
☆ Süper bir aşçı, sana sürekli yemek yapıyor. Eğer senin de becerin varsa siz birer şefsiniz. Sadece mutfağa geçin ve evin buram buram güzel kokularla dolmasına izin verin.
☆ Hasta olduğun zamanlar çok uzun sürmez. Nasıl yapıyorsa bir şeklide seni iyileştiriyor.
☆ Doğuştan manipülatif bir kişiliğin varsa bu onun çok hoşuna gider. Çünkü seni tamamen ruh eşi olarak falan görüyor muhtemelen.
☆-Uykum var
--Benim de
-Şaşırılacak bir durum değil.
--Uyusak mı?
-Sorduğun soruyu sikeyim.
.
.
.
AAUUGHHH YOU ARE MY BABYYY
Arkadaslar shinso benim talibimmis oyle duydum veriyomusunuz
Daily Reminder: Su için ve hayatta sizden daha önemli hiç bir şey olmadığını unutmayın! <3
LOVE YALL!!!!!!