yeniden mrb wattpad
önceki bölümlerin hepsini güncelledim bi bakın <33
☆ Kiripima dünya üzerindeki en tatlı erkek arkadaştır.
☆ Sizin için elinden gelen her şeyi yapar, gelmeyeni de yapar tabii..
☆ Çok centilmen bir çocuk, ona sahip olduğun için şükretmelisin.
☆ Eğer onu hem eğlendirecek hem de delirtecek bir şey yaptıysanız, "Hey! Bu hiç erkeksi değildi.."
☆ Sabahları çok uyumlu oluyor. Resmen o an bir meleğe dönüşüyor.
☆ Zarar görürseniz çok üzülür... (Zarar görmeyin)
☆ Seni arkadaşlarıyla (Mina, Denki, Sero, Katsuki, Jiro vs.) takılırken görürse artık senin de onlardan bir olduğunu kabullenir ve tam bir çeteye falan dönüşürsünüz.
☆ Evinde 23 adet köpekbalığı peluşu var..
☆ Saçlarınızı beraber boyuyorsunuz! (Çok tatlıı)
☆ Muhtemelen mutluyken Bruno Mars dinleyen bir tip, üzgün veya sinirliyse evanescene falan dinliyor.
☆ Siz üzüldüğünüzde dünyaları delip geçebilir. (Ferhat ile Şirin..) Siz onun için dünyaya değil dünyalara bedelsiniz çünkü.
☆ Görev yüzünden seni aksattığı günleri her zaman telafi eder. (<3)
☆ Sana sarılmaya bayılıyor. Yemek yaparken, uyurken, okulda, üzgünken, mutluyken... Her an sana sarılabilir.
☆ O senin için yemek yapmayı deneyecektir. Başarısız olduğunda ise sen ona nasıl yapıldığını gösterirsin ve o da öğrenmiş olur, iş birliği!!!
☆-Hey bebeğim!
--Oh hey. Nasılsın, bugün yorucu bir gündü.. Hadi hemen hızlıca yemeği hazırlayalım, uh buzluktan eti çıkardın, değil mi..?
-OH. Yani ben.. HEhE...
-EIJIRO.
.
.
.
KIRIPIMA....
O çok tatlı bir bebekk...
Anyways. Kitaba geri döndüm çünkü 7. sınıfın yazında yazmaya başlayıp 10. sınıfa geçtiğimde aklıma geldi biraz
Yani diğer bölümlerin hepsini yeniledim gayet super oldu bence.
Su içmeyi unutmayınnn
<333