Bu adam got me so hard
☆ Değişik türden bir çiftsiniz.
☆ Tamaki göründüğü kadar çekingen biri evet.
☆ Saçları beklenmedik kadar yumuşak, ısrarla hangi saç kremini kullandığını soruyorsun.
☆ Dünya üzerindeki en mal insan olsan bile seni bir melekmişçesine seviyor.
☆ Bazen arkadaşlarınla aşırı saçma konular hakkında konuşurken seni anlayamıyor ve asla onun yaptığı şakalara gülmeyeceğini falan düşünüyor.
☆ Boş bulduğu her zaman sana hediyeler alıyor. (aglarim)
☆ Sana alışması çok uzun sürmüştü ama gerçekten birbirinize adapte olduğunuzda dünyadaki en tatlı şeyler oluyorsunuz
☆ Müzik zevkleriniz muhtemelen uyuşmuyor.
☆ Tamaki sevgilisini az da olsa kıskanacak tipten biri, ne yazık ki utangaçlığı / o an hissettiği duygular araya girmesini engelliyor.
☆ O küçük şeylerle mutlu olan biri. Hediye gibi değilde daha çok manevi değeri olan şeyler.
☆ Fiziksel teması aşırı seven biri olduğunu düşünmüyorum.
☆ Çoğu zaman seni güldürmek veya sevindirmek için elinde saçma sapan şeyler yetiştiriyor,
bunu cidden seviyorsun ama.
☆-Hey, tavşanları severim, havuçları da severim.
--Ne tesadüf, ben de tam şu an havuç yiyordum. (Elinde küçük bir havuç belirdi)
-AAA BU ÇOK TATLI BEBEĞİM TIPKI SENİN GİBİ!!!
--Bunu söylemekle beni utandırmak hariç hiç bir şey elde etmedin.
--Oh...
Tamaki super biri ama tam olarak ne yapacağını hayal etmek güç.
Gece 2 de yazdığım o bölümlerden 3.sü
Daily Reminder: Su için ve sağlıklı beslenmeyi unutmayın! <3