Calista hızlı adımlarla Fury'nin odasına ilerliyordu. Acil bir durum olduğu için çağırmıştı ve Calista oğluna birşey olmasından çok korkuyordu. Babasını hatırlamadığı oğlunu. Hafızasında herşey vardı ancak biricik oğlunun babası yoktu ve oğlunu babasız büyütmek zordu. Oğlu Peter küçüklüğün de herzaman babasını merak eden ve arayan bir çocuk olmuştu. Calista'nın zoruna gidiyordu. 'Üzgünüm oğlum babanı hatırlamıyorum.' demek oldukça zordu. Ancak o bütün zorluklara rağmen pes etmemişti, oğlu için dayanmıştı. Zaten kimse onun bir oğlu olduğunu bilmiyordu ya da o öyle sanıyordu.
Kapıya geldiğin de derin bir nefes aldı ve kapıyı tıktıkladı, içeriden 'gel' komutunu alınca hızla içeri girdi.
"acil dediğin de hızla geldim bir sorun mu var?"
"yenilmez-"
"hayır katılamayacağım."
"onu sormayacaktım zaten oğlun örümcek-adam ve kesin bir bilgi ile yenilmezlere katıldı"
Calista oğlunu duyunca kalbi sıkıştı. Elbette oğlunun örümcek-adam olduğunu biliyordu ancak yenilmezlere katılmak, bunun için ona kızamazdı onun hayaliydi kahraman olmak. Calista derin bir nefes alıp konuştu.
"tamam katılacağım."
Fury hafif bir gülümseme ile konuştu.
"harika araba aşağı da gidelim."
Calista, Fury'nin arkasından odadan çıktı. Beraber kapalı otoparka inip siyah resmi arabaya Avengers kulesine ilerlediler.
Kulenin önüne geldiler ve binaya giriş yaptılar.
*
Avengers üyeleri herzaman ki gibi salon da oturmuş konuşuyorlardı. Tony Peter'ın fazla konuşmadığını fark etti.
"eee evlat seni uzun süredir tanıyoruz fakat ailen kulede kalmana izin verirler mi?"
"ımm bay Stark babam yok annem ise-"
Peter'ın sözünü Friday'in konuşması kesmişti.
"patron bay Fury ve bir yabancı binaya giriş yaptı"
Friday'in konuşmasının ardından asansörün sesi geldi ve kapı açıldı.
İlk önce Fury girdi ardından ise yabancı biri. Tony onu görünce gözleri kocaman açıldı. Karşısında o vardı. İlk, tek ve son aşkı Calista.
Peter ise annesini gördüğü için oldukça şaşkındı. Annesinin o olduğunı kimsi bilmiyordu. O sırada sessizlikten sıkılan Fury konuştu.
"yeni üyemiz Calista. Bize katılmaya karar verdi"
O sırada Calista onun sözünü kesti.
"tehdit etti. Neyse sizi tanıyorum, ancak sen hariç." diyerek Peter'ı gösterdi. Yanına tanışma bahanesiyle gitti ve kulağına fısıldadı.
"Fury biliyor" sonra gülümseyip geri çekildi.
"ben Calista"
"Peter Parker, tanıştığıma memnun oldum efendim."
Calista gülümseyip geri çekildi o sırada tanıdık bir ses duydu.
"seksi sarışın ajan" O tarafa döndü ve Natasha'yı gördü.
"seksi kızıl ajan"
"siz tanışıyor musunuz"
Kaptanın sorusunu Natasha cevapladı.
"Red Room'dan kaçtığım da beni Calista buldu. Beni eğitti, bir abla gibi davrandı. Öğrendiğim herşeyi ona borçluyum."
Calista ışıltılı gülümsemesini ona sundu ve Tony tekrar tekrar ona aşık oldu.
Bundan çok eminim. Nedensizce aklıma geldi ve dedim ki bunu yazmalıyım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEMORY (ASKIDA)
Teen FictionHafıza kaybı ile unutulan aşk... Bir Tony Stark kurgusudur.