[7]

551 62 8
                                    

Ekip Tony ve Calista'dan haber alamadığı için hastaneye gidiyordu. Wanda güçleri yüzünden kulede kalacaktı. Vision ise aptal bir aşık olduğu için onunla kalacaktı. Vision Wanda'ya aşıktı. Bunu çoğu kişi farketmişti, Wanda hariç.

Bir görevliye oda numarasını sordular. Öğrendikleri gibi o odaya ilerlediler. Kapıyı yavaşça açıp içeri girdiklerindeb hiç beklemedikleri bir görüntü vardı. Peter yatarken Calista ve Tony hasta bir çocuğa bakan anne ve baba gibi Peter'la ilgileniyorsun. Sorun şu ki Peter bu durumdan oldukça sıkılmıştı.

"ahhh hoşgeldiniz" diyerek ilgiyi kendi üzerinden attı. Onun seslenmesiyle Tony ve Calista oraya dönmüştü.

"bir sorun mu var?"

"sizi merek ettik. Telefonlara bakmadınız."

İkisi aynı anda telefona bakıp aynı anda konuştu.

"sessiz de kalmış"

Bir süre sonra doktor girdi ve herşeyi yolunda olduğunu, isterlerse taburcu olabileceklerini söyledi. Tony ise kulede devam edebileceklerini söyledi.

İntikamcılar önden kuleye giderken, üçlü arkadan arabayla gidiyordu. Peter'ı arka koltuğa rahatsız olmamak kaydıyla yatırdılar. Tony sürücü koltuğuna, Calista ise yan koltuğa geçti.

Kuleye vardıklarında dikkatli bir şekilde Peter'ı arabadan indirip odaya çıkardılar.

"iyisin değil mi Peter?"

"iyiyim, harikayım. Hadi çıkın artık siz bende uyuyayım."

Calista Peter'a bakıp gülümsedi ve Tony'i ile odadan çıktı.

İkisi birlikte asansöre binip salonun katına bastılar. Asansörün kapısı açılınca çıktılar ve salona girdiler.

Diğerleri koltukta oturuyordu. Onları ilk fark eden Natasha oldu.

"Peter ile bir anne-baba gibi ilgilendiniz."

Calista ilk defa kızardığını hissetti. Tony ise yandan yandan gülüyordu. Ehh hoşuna gitmişti.

O sırada Friday ile Fury ve Maria'nın geldiğini duydular.

''Yeni bir görev var ve bu size Tony ve Calista"




Taslaklar da kalmış atmayı unutmuşum.

MEMORY (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin