İkili arabayla görev salonuna ilerlerken Calista kendi oldukça farklı ve tamamlanmış hissediyordu. Sonunda onu hatırlamıştı, Tony'i. Ama ona bunu nasıl söyleyeceğini bilmiyordu ki hayatında başka biri olabilirdi. Bunu hemen sildi. Tony Stark asla çapkın biri değildi artık. Ya birisi varsa.
Elinin üstüne konan el ile düşüncelerinden ayrıldı. Tony ona endişeyle bakıyordu.
"bir sorun olmadığına emin misin? Dalgın gibisin."
Hafifçe gülümseyerek cevap verdi. Bu gülüş öncekiler gibi değildi, daha anlamlıydı.
"hayır sorun yok iyiyim."
Daha fazla belli etmemek için göreve odaklandı.
***
Mekana varmaları üzerine Tony hızla arabadan inerek Calista'nın kapısını açtı. Calista arabadan giydiği elbisenin açılmaması dikkat ederek indi. Tony'nin koluna girip kapıya ilerlediler.
Tony Stark'ın gelmesi ise korumalar direkt girişi açtı. Zarif ve uyumlu adımlarla içeri giren ikili ile tüm gözler onlara döndü. Mekanda sadece ikisi olduğu için ekip onları kameralar ile izliyorlardı.
İkili partinin sahibini oyalarken diğer shield ajanları dosyaları inceleyip aradıklarını bulmaya çalışıyorlardı.
"Açıkçası Bay Stark buraya geleceğimizi düşünmemiştim. Buraya gelerek bizi onurlandırdınız."
Tony sahte bir biçimde gülümsedi.
"Söylemek gerekirse buraya Calista'nın isteği ile geldik. Mâlum ben başarılı bir iş insanıyım. Beni biraz işlerden uzaklaştırmak istedi."
"Ahh ne güzel düşünmüş. Bayan Calista neyiniz oluyor?"
Calista buna cevap verilen Tony sözünü kesti.
"Arkad-"
"Kendisini hayatımın oldukça büyük bir yerini kaplıyor. Sevgilim olur kendisi."
Calista bir ajan olarak şaşkın yüzünü gizlemeye çalışarak -Tabi pek başarılı olamadı- şakınca Tony'e baktı.
Karşılarında ki adam epey şaşırmıştı ki şaşırmasın oldukça doğaldı.
Kulaklıktan gelen ses ile kendilerine gelip karşılarında ki adama döndüler.
"Dosyalar alındı orayı acilen terk edin."
"Ehh biz artık gidelim. Tanıştığımıza memnun oldum Bay Cheng."
"Bende öyle Bayan Calista ve tabi Bay Stark."
İkili aynı anda baş selamı vererek çok dikkat çekmeden hızlı adımlarla salondan çıktılar. Vale ile araba gelince Tony bahşiş bırakıp Calista için kapıyı açtı ve ardından kendi yerime geçip arabayı sürmeye başladı.
Yaklaşık 10 dakika sonra Calista merakını gideremeyerek yanındaki adama baktı.
Tony elbetteki ne zaman soracağına merak ediyordu.
"Neden sevgili olduğumuzu söyledin."
"Sadece arkadaşım olduğunu söyleseydim daha dikkat çekerdi."
Umırsamazca konuştu. Calista artık geçmişi hatırlıyordu ve kalbi onun yanında hızla çarpıyordu ve elbette ki bunun nedenini biliyordu.
Kuleyi görmeleriyle Calista önüne döndü ve konuşmayı kesti.Artık yaşam belirtisini gösteriyorum. Biraz geç geldi farkındayım ve bu yüzden üzgünüm. Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.
Hoşçakalın 🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEMORY (ASKIDA)
Teen FictionHafıza kaybı ile unutulan aşk... Bir Tony Stark kurgusudur.