Ahoj všichni.
Vítám vás u mého nového příběhu. Bude to A/B/O příběh, ale na můj způsob. Doufám že se vám bude líbit. Na začátek, tady je menší vysvětlení, kdyby někdo nechápal pojmy. Takže užijte si příběh💗.__________________________________________________
Harry Styles: Alfa
Louis Tomlinson: Omega
Niall Horan: Omega
Liam Payne: Alfa
Derek Hale: Alfa
Josh Richards: Alfa
__________________________________________________
Tak a teď vysvětlení daných věcí, aby jste rozuměli příběhu.
Alfa - Je nejvýše postavený/á, nikdo se mu nesmí postavit, až na ostatní Alfy. V tomto světě určují pravidla oni. Jsou majetnické a agresivní. Nemají rády, když někdo cizí sahá na její Omegy. Pak tu jsou ale takové Alfy, které nechávají svoje Omegy dalším Alfám, jako panu na uspokojení.
Beta - V podstatě to jsou úplně normální lidé. Neprochází si ničím jako Alfy a Omegy, to znamená, že nemají Rut ani Heat. Jejich partnery bývá nějaká druhá beta.
Omega - Jsou to vyvrhelci, nejnižší vrstva hierarchie. Jsou to partneři Alf. Špatně snášejí Alfa hlas.
Alfa hlas - Tímto hlasem křičí Alfy, aby mohl ukázat Omegám, kdo je tady pánem. Omegám tento hlas způsobí bolest hlavy a pískání v uších, což je donutí se stát ještě submisivnějšími. Beta na tento hlas moc nijak nereagují, maximálně je bolí hlava. Pro Alfy to je jenom zvýšení hlasu, jenom normální křik.
Mate - je spojení mezi Alfou a Omegou, které přichází po Bondu. To znamená, že si jsou sobě souzení, každý Alfa a Omega pozná podle pachu svoji druhou polovičku.
Bond - kousnutí Alfou do krku Omegy. Jinak řečeno označení.
Spřízněná duše (Alfa/Omega) - Ve světě má každá Omega/Alfa svoji drahou polovičku, která jim je souzena. Každá Omega/Alfa pozná svoji spřízněnou duši podle pachu. Jinak se dá poznat podle toho, že Omega nijak nereaguje na Alfa hlas její Alfy, nebo když je Omega v nebezpečí oboum se rozsvítí oči. Alfa a Omega spolu dokáží Komunikovat přes Soulmate, přes myšlenky.
Heat - bolestivý stav, kdy je omega několik dnů nadržená a jediné co chce, je, aby do ní nějaká Alfa zasunula a tím ji zbavila bolesti.
Rut - stejný stav jako u omegy, jen s tím rozdílem, že Alfa potřebuje omegu, aby se zbavila bolesti.
Supresiva - prášky, které uspí omegu při heatu a tím ji zbaví veškeré bolesti. Nutné je, aby se na nich nestala omega závislá.
__________________________________________________
Na konec bych vám chtěla říct, že díly budu zveřejňovat jednou za týden.
All the love xx
ČTEŠ
Moje omega l.s. ᴍᴘʀᴇɢ ✔ Short FF
FanfictionHarry Styles, Alfa. Nový student na střední škole, který chodí do čtvrtého ročníku. Louis Tomlinson, Omega. Chodí do třetího ročníku na střední školu. Co se stane, když na sebe první den narazí, a Louis se dozví, že má s Harrym předurčenou budoucno...