Louis' POV
a five years later
Za těch pět let, se toho hodně změnilo. Když jsem dokončil školu, tak jsem si našel dobře placenou práci, jako designér bytů. Harry je můj šéf.
Já a Harry jsme se před dvěma lety stali, mates. Harry měl zrovna rut. Snažil se to ovládat, ale ten poslední den, měl obzvlášť silný rut a když se nám vytvořil knot, tak si mě uhryznul a přesně v ten den jsme zplodili našeho prvního potomka.
Jmenuje se Darcy Anne Styles. Jsou ji dva roky. Má krásné hnědé kudrnaté vlásky po Harrym a její oči jsou ještě hezčí. Někomu by její oči mohli připadat škaredé a někdo by řekl, že je postižena, ale ona má jedno oko zelené a druhé oko modré. Je strašně nádherná.
Naši rodiče jsou strašně zlatí. Když jsem byl těhotný, tak se o mě moje a Harryho maminka pořád staraly. Harrymu to strašně vadilo. A taky se jim to jednou vymstilo.
Harrymu už vadila jejich věčná péče o mě, protože to je Harryho 'práce'.
Byl zrovna víkend a my dělali grilovačku. Naše mamky se kolem mě pořád motaly, a když mi Harry něco chtěl, tak ho odehnaly se slovy, že musím odpočívat. To, ale Harryho naštvalo a vybouchl jako atomová bomba. Začal na naše mamky ječet Alfa hlasem, který přivolal naše taťky, kteří se hned ptali, co se děje. Harry si mě vzal do náruče a vysvětloval naším otcům, co se tady stalo. Samozřejmě naší otcové hájili naše matky, takže z toho vznikla hádka. Rodiče se potom sbalili a odešli. Celý čtyři měsíce, jsme se s našima nebavili.
Sice mi to bylo líto, ale tak snad vědí, jak se chová Alfa, když je její Omega těhotná.
No když se Darcy narodila, tak jsme se zase všichni usmířili. Naše mamky si uvědomili, jakou chybu udělali, takže se nám omlouvaly.
Darcy rostla jako z vody a v jejím jednom roku umělá už číst a počítat do dvaceti. Je to opravdu chytrá holčička.
Jak už jsem říkal, pracuji jako Designér u Harryho firmy. On je architekt.
Nás sexuální život je velice pestrý a taky z toho vznikl nás druhý potomek. Nás druhý potomek mi teď sídlí v břiše a jsou mu 4 měsíce.
Na to, že mu jsou čtyři měsíce, mám až moc velké břicho, což mi říkal i doktor.
Jakožto Omega, si myslím, že mám v bříšku dvojčata, jelikož kolikrát cítím, jak na každé straně břicha kopnout náraz nohy.
Náš příběh, nebyl zrovna nejdelší, ale což. Jsme rádi, že jste si náš krátký příběh přečetli, snad Vás zaujal a doporučíte ho.
Vaši milovaní,
Harry Edward Styles
Louis William Styles
Darcy Anne Styles
William Edward StylesKonec.
All the love xx
T.
ČTEŠ
Moje omega l.s. ᴍᴘʀᴇɢ ✔ Short FF
FanfictionHarry Styles, Alfa. Nový student na střední škole, který chodí do čtvrtého ročníku. Louis Tomlinson, Omega. Chodí do třetího ročníku na střední školu. Co se stane, když na sebe první den narazí, a Louis se dozví, že má s Harrym předurčenou budoucno...