Louis' POV
Ahoj, jmenuju se Louis William Tomlinson. Je mi 17 let. Jsem omega. Jako omega bych to neměl mít v životě jednoduché, ale mám velice vlivného otce v této společnosti. Vlastní několik firem, takže o peníze nemám nouzi. Abych řekl pravdu, tak nejsem takový ten rozmazlený spratek a rozhodně nevyužívám toho, že mám hodně peněz.
Mám jen jednoho dobrého přítele a to je Niall taky je omega. Jeho rodina není sice tak bohatá jako ta naše, ale jeho otec pracuje jako zástupce ředitele v jedné z tátovy firmy, už od úplných začátků. S Niallem se spolu bavíme už prakticky od narození. Naše maminky jsou nejlepší kamarádky stejně jako otcové.
Chodím do třetího ročníku, na normální střední školu, i když mě rodiče chtěli dát na soukromou, přemluvil jsem je, protože jsem tam nechtěl, jak kvůli sobě, tak i kvůli Niallovi.
No abych vám řekl něco o Niallovi.
Niall James Horan, je mu 18 let a je omega. Má už svoji alfu a jsou mates. Jeho Alfa se jmenuje Liam James Payne, je mu 19. Chodí k nám na střední. Je čtvrťák a je celkem dost namakaný. Má svoji partu, které velí, proto máme s Niallem ve škole takovej respekt. Každý oběd sedíme s nimi u stolu a musím říct, že v jeho partě je spousta hezounů, ale ani jeden se mi nelíbí a ani mi nevoní.
----
Dnes je pondělí, a tak jsem já a Niall na cestě do školy, kde se každé ráno sejdeme s Liamem.
„Hele Ni, co ty a Liam?" zeptal jsem se a zakmital obočím.
„No, dobrý." začervenal se a podrbal se na zátylku
„To znamená?" otočil jsem se na něj a tím pádem šel pozpátku, už jsme byly skoro u školy, takže to bylo v pohodě.
„To znamená, " udělal dlouhou pauzu, při které jsme se dostaly až skoro ke škole. „že se k němu budu ve středu stěhovat." vřískl radostí.
„No to je bezvadný." obejmul jsem Niall, po chvíli se ode mě odtáhl a já se otočil, abychom mohli pokračovat v chůzi, ale to bych nebyl já, kdybych do někoho nevrazil, jakmile se otočil, takže jsem spadl, no spadl, spíš jsem padal, dokud se kolem mě neobmotaly silné potetované paže toho do koho jsem vrazil... Pomalu jsem zvedl pohled, abych se mohl podívat, do koho jsem vrazil. Přede mnou stál kluk, asi kolem 19 let, měl dlouhé kaštanové vlasy, které se mu na koncích vlnily do prstýnků. Měl plné růžové rty a zelené mechové zářící oči. Byly nádherné. On byl nádherný. A ta jeho vůně panebože-byl to Alfa-tohle byla ta nejhezčí vůně, kterou jsem kdy cítil. Jeho vůně se mnou dělal divy, jako kdybych měl heat. Toho jsem se docela leknul, proto jsem se rychle vzpamatoval a začal se omlouvat.
„Omlouvám se Vám... j-já nedával pozor a... a..." nevěděl jsem, jak mám pokračovat.
„To je v pohodě prcku. To já se nekoukal před sebe." řekl kluk a lehce se na mě pousmál, až mu byly vidět ďolíčky. Já se rozhlédl kolem sebe, jestli neuvidím někde Nialla, ale ten už stál v Liamově objetí v jejich partě.
Chvilku jsme tam na sebe zírali, než jsem se rozhodl, jít ke klukům.
„Já už budu m-muset jít, začíná mi škola, ale to tobě asi taky, jinak bys nestál před školou." rychle jsem to ze sebe vydrmolil a vymanil se z jeho sevření a běžel za klukami.
Když jsem byl u nich, tak jsem pozdravil Liama a kluky z jeho party, což byl Derek a Josh.
„Kde jsi byl Lou?" zeptal se mě Niall.
„No já, uhm... narazil jsem do nějakýho kluka a to je vlastně všechno, asi je tady novej." řekl jsem a ohlédl se, jestli ho ještě neuvidím.
„Aha, tak to jo." usmál se Niall a dál se tulil k Liamovi.
„Už bychom měli jít, ať stihneme hodinu." řekl Niall. Všichni jsme jen přikývli a vydali se do školy.
Čauveeec
Tak je to tu, máme tady druhou kapitolu. Snad se vám to líbí. Názor na kapitolu?
All the love xx
T.
ČTEŠ
Moje omega l.s. ᴍᴘʀᴇɢ ✔ Short FF
FanfictionHarry Styles, Alfa. Nový student na střední škole, který chodí do čtvrtého ročníku. Louis Tomlinson, Omega. Chodí do třetího ročníku na střední školu. Co se stane, když na sebe první den narazí, a Louis se dozví, že má s Harrym předurčenou budoucno...