Louis' POV
Učitelka právě přišla i s Harrym do třídy.
„Takže děti, tohle je Váš nový spolužák. Bude chodit do 4. ročníku. Teď se nám můžeš představit." řekla a pokynula Harrymu, ať jde před tabuli.
„Jmenuju se Harry Styles, je mi 19 let a pracuju jako brigádník v pekárně." řekl Harry a pohledem vyhledal mě.
„Děkujeme, Harry, zatím se jdi posadit k Derekovi." řekl učitelka a chvilku něco dělala na počítači, mezitím co si ostatní potichu šeptali, já přemýšlel nad tím, jak to, že Harry věděl na, co myslím, než se znovu neozvala.
„Tak a teď jdeme na tu přednášku. Všichni se teď jděte seřadit kde dveřím, pak se všichni přesuneme do tělocvičny, kde už na nás čekají lidé z Oxfordské Univerzity." řekla učitelka, která se zrovna zvedala z místa. Mluvila a chovala se k nám, jak kdybychom byly děti ze školky. Jak já ji nemám rád.
V tělocvičně už na nás čekali nějací dva lidé. Pán a Paní Smithovi, jak se později představili.
Všichni jsme se posadili na předem připravené lavičky.
„Takže dobrý den děti, my jsme profesoři na Oxfordské Univerzitě. Já jsem Ell Flynnová, omega, a toto je můj manžel Noah Flynn, Alfa," ukázala na svého manžela. "A tímto, bychom Vás chtěli přivítat na přednášce o sexualitě mezi Alfou s Omegou a Betou s Betou." řekl paní Flynnová a přešla k jednomu stolu.
----
„Tak, a teď bych chtěla nějaké tři dobrovolníky, kteří by se mnou zkusili jeden experiment. Nejlepší by bylo, kdyby to byl pár-Alfa s omegou-a potom ještě jednu Alfu. Pár nemusí být mates." řekla a zkoumala nás pohledem. Najednou ukázala mě.
„Ty chlapče? Jsi omega nebo Alfa. A jak se jmenuješ?" zeptala se mě a pohledem mě pobídla, abych se postavil.
„Jmenuju se Louis Tomlinson a jsem omega." řekl jsem pyšně.
„Dobře, takže ahoj Louisi, těší mě. Teď mám ještě jednu otázku. Máš svoji Alfu? Vidím, že s nikým nejsi mates." dříve než jsem stihl něco říct, se za mými zády ozval hluboký, chraplavý hlas. Harry.
„Já jsem jeho Alfa a jmenuju se Harry Styles." pohledem jsem stočil na Harry a v tu chvíli jsem se setkal s jeho mechově zeleným kukadly, které se na mě tvrdě koukaly, až se objevila moje submisivní stránka a já pod návalem jeho pohledu, skončil ten svůj.
„Tak to bychom měli jeden pár, a teď ještě najdeme jednu Alfu." řekla a nám naznačila, ať se jdeme postavit před stůl, který tam měli celý čas připravený na pokusy.
Po chvíli k nám přišel Josh, který se měl postavit naproti nám.
„Tak a teď si ukážeme, jak moc je příjemné Alfě v páru, nechat cizí Alfu sahat na jeho omegu." řekl Ell a já se zděsil.
To samozřejmě poznal i Harry, tak mě obejmul kolem pasu a já mu tím pádem, zabořil nos do ohbí, mezi krkem a ramenem, abych nasál jeho vůni na uklidnění. Hladil mě po zádech, aby mě uklidnil.
Zajímalo by mě, proč mi nevadí, když se mě takto dotýká Harry, ale jakmile je to někdo jiný, tak mi je to nepříjemné a bojím se, že mě znásilní.
„Takže Harry, poprosím tě, abys pustil Louise a postavil se od něj dál." řekl Noah. Harry mě s neochotou pustil a stoupnul si mezi mě a Joshe, ale takže, aby nestál úplně u nás. Takže jsem teď stál naproti Joshovi a tím pádem jsme stáli bokem k ostatním.
„Takže Joshi, teďka se postav naproti Louisovi na šířku paží a pomalu se k němu přibližuj, dokud se nebudete hrudníky skoro dotýkat." řekla Ell a Josh, se ke mně pomalu přibližoval, už teď jsem se klepal jak ratlík, jelikož mi je nepříjemný, jak je v mé osobní zóně, ale nemůžu s tím nic udělat, jelikož jsem jen ubohá omega.
„Teď pomalu obkresli Louisovi křivky, a až se dostaneš na jeho boky, tak mu dlaně přesun na bedra a z nich potom na zadek."
,cože? To snad nemyslí vážně, na zadek mi může sahat jen Harry.' uhm co??
,Já vím, beruško, já vím, že jen já.' ozval se mi Harryho hlas v hlavě. Stočil jsem k němu pohled, a uviděl jsem, jak se mračil a ruce zatínal v pěsti.
Joshovi ruce, se z mých beder přesunuli na můj zadek, který v dlaních promnul. To už se, ale Harrymu nelíbilo a vrazil mu pěstí a následně na něj zařval.
„Nesahej, na moji omegu, ty parchante." stáhl si mě do náruče, odkud jsem viděl, jak se všechny omegy krčí v křeči a zakrývají si uši. Počkat?! Harry použil Alfa hlas? Jak to, že mě nebolí uši?!
Josh od nás radši odešel a šel za učitelkou, která mu na to oko dala pytlík s ledem.
Ell k nám přišla a zkoumala nás pohledem. Víc jsem se na Harryho natiskl.
„Jak to, že jsi neslyšel Harryho Alfa hlas?" zeptala se potichu, tak, abychom to slyšeli jenom my. Noah mezitím říkal naším spolužákům, něco o tom, co teď viděli.
„My jsme soulmates." řekl jednoduše Harry a víc si mě k sobě přitáhl.
„Ale to je nemožné, vždyť soulmates už dávno neexistuje." řekla Ell a šla si ke stolu pro nějakou knihu, se kterou se k nám vrátila.
„Poslední zaznamenané soulmates byl Desmond a Anne Styles." řekla a podívala se na Harryho, který se jen blaženě usmíval.
Hello Hello
Máme tu další kapitolku. Názor?
All the love xx
T.
ČTEŠ
Moje omega l.s. ᴍᴘʀᴇɢ ✔ Short FF
FanfictionHarry Styles, Alfa. Nový student na střední škole, který chodí do čtvrtého ročníku. Louis Tomlinson, Omega. Chodí do třetího ročníku na střední školu. Co se stane, když na sebe první den narazí, a Louis se dozví, že má s Harrym předurčenou budoucno...