5. ✔

1.5K 90 4
                                    

Harry's POV

Jen jsem se nad tím blaženě usmál. My jsme totiž široko daleko jediná rodina, kdy každá generace má soulmates.

„To jsou moji rodiče a před tím, tam jsou moji prarodiče a před nimi moji praprarodiče atd." hodil jsem na ní vítězný pohled a přitáhl si k sobě blíž Louise, abych ho mohl políbit do vlasů. Ell se na mě jenom překvapeně podívala a šla hned za její Alfou. Já jsem chytl Louise za ruku a odtáhl si ho od všech, abych si ho mohl prohlédnout.

„Jsi v pořádku, princezno?" zeptal jsem se ho a chytl jeho tváře do dlaní, aby se mi koukal do očí a ne do země.

„J-jo jenom na sebe cítím Joshův dotek a-a je to nepříjemné." píše nesměle a po tváři se mu svezly slzy. Ale ne, moje láska plaká.

„Ale notak lásko, neplakej, už jsem u tebe a nikdo se tě už nikdy nedotkne," začal jsem k němu mluvit, ale on jen sklopil pohled. „Louisi, lásko, podívej se na mě," po těchto slovech propukl v hystericky pláč, až se na nás podíval i Liam a Niall. Jen jsem je pohledem uklidnil, že to zvládnu. Nevěděl jsem jak Louise utěšit, tak jsem na něj zvýšil hlas. „Sakra Louisi!! Podívej se na mě kurva," zvýšil jsem hlas a na to už reagoval. Zvedl ke mně jeho uslzený pohled. „Už jsem tady, lásko ano? Už se tě nebude dotýkat nikdo jiný než já ano? Už tě nikomu nedám miláčku." setřel jsem mu slzy z tváří a políbil ho na čelo.

„Mohli bychom jet d-domu, prosím." šeptl zničeně a hlavu si položil na mou hruď a obejmul mě kolem pasu.

„Jasně, vezmu tě k nám, teď tě chci mít u sebe. Tvým rodičům zavolám, aby večer přišli na návštěvu, aspoň jim to naší vysvětlí, to že jsme soulmates a já si tě aspoň ohlídám. A učitelce teď řeknu, že se ti udělalo nevolno." zašeptal jsem mu do ouška.

Svoje ruce jsem přemístil na jeho dokonale kulatou prdelku, kterou jsem zmáčkl, aby pochopil, že chci, aby na mě vyskočil. Louis to pochopil a svoje nohy mi obmotal kolem boků. Já jsem si ho přidržel za zadek a šel za učitelkou.

„Paní učitelko, Louisovi se po tom všem, udělalo nevolno, takže jedeme domů." oznámil jsem učitelce, ta jenom kývla na souhlas. I kdyby nesouhlasně kývla, tak bych ji tak či tak řekl, že je moji povinností, postarat se o Louise, takže bych prostě odešel a ona to moc dobře ví.

----

Louis mi po cestě ke mně domu usnul v autě. Opatrně jsem ho vytáhl z auta a donesl ho ke mně do pokoje, kde jsem ho položil do mé postele a přikryl ho dekou, aby se mu dobře spalo. Až se vzbudí, tak mu musím, vysvětlil všechno ohledně soulmates.

Teď sedím v obýváku a čekám, až rodiče přijdou z práce, každou chvíli by tu měli být. A taky že, právě se místnosti ozval zvuk zámku.

„Ahoj Harry, nemáš být ve škole?" zeptá se mě moje mamka, když mě uvidí sedět na sedačce.

„Ahoj mami, já, potřeboval bych si s vámi o něčem promluvit. Teď." řekl jsem a hodil na ně prosebný pohled.

„Jasně Harry, o co jde?" zeptal se mě táta.

„Já, víte, já si našel soulmates." šept jsem a sklopil hlavu.

„To je výborné miláčku, a kdopak to je?" zeptal se mě táta.

„No teď je u mě v pokoji, ale spí, takže až se vzbudí, tak bych chtěl pozvat jeho rodiče, abyste jim vysvětlili všechno ohledně soulmates, a já bych to o samotě vysvětlil Louisovi, jestli by to šlo." nadějně jsem se na ně podíval a doufal, že mi to dovolí.

„Dobře zlato, tak já jim pak zavolám, až se ten tvůj Louis vzbudí a všechno jim to vysvětlíme, ale víš, že tady s námi bude muset pár dní bydlet." zeptala se mě máma. Já jsem ji na to jenom s úsměvem kývl a vydal se za Louisem do pokoje.

Otevřel jsem dveře a potichounku k němu přišel, jelikož měl ještě půlnoc. Sundal jsem si tričko a nalepil se na Louiho záda, tak abych ho mohl obejmout a cítit jeho úžasnou vůni.

V mé náruči, byl tak malinký, úplně se u mě ztrácí. Musím říct, že je strašně nádherný. Ty jeho modrá kukadla, ta jeho kulatá prdelka a ty jeho tenké růžové rty. Jo, na ty bych se chtěl přilepit těmi svými.

Moje omega l.s. ᴍᴘʀᴇɢ ✔ Short FFKde žijí příběhy. Začni objevovat