Uyarı: Cinsel istismar
"Mikasa hadi yemeğini ye güzelim." Dedi Sasha elindeki tepsi ile Mikasa'nın yatağına oturup. Kendisini yorgana gömmüş olan Mikasa ruhsuz gibi konuştu.
"İstemiyorum Sasha." Sasha duyduğu cümle ile elindeki tepsiyi kenara bıkartı ve Mikasa'nın üzerindeki yorganı çekti.
"Mikasa neredeyse üç aydır doğru düzgün bir şey yemiyorsun. Açlıktan ölüp gideceksin. Korkuyorum lütfen." Dedi Sasha. Mikasa, ağlamaktan ve uykusuzluktan harap olmuş gözleri ile Sasha'ya ruhsuz bir bakış attı.
"Ben zaten ölüyüm Sasha. Ben o gün öldüm. Ruhum öldü. Benliğim öldü. Yaşama sevincim öldü. Öldüm ben Sasha." Dedi Mikasa son cümlelerini bastırarak. Mikasa'nın dedikleri karşısında diyecek bir şeyi olmadığı için yataktan kalktı. Mikasa Sasha'nın yataktan kalkması ile onun çektiği yorganı geri üzerine çekip kendisini içine gömdü. Sasha son kez yorganın içindeki Mikasa'ya bakıp odadan çıktı.
■
"Abla Mikasa hiç iyi değil. Doğru düzgün ne yemek yiyor ne su içiyor. Zorluyorum yesin aç kalmasın diye ama tık yok." Diye konuştu Sasha. Ablası Hange derin bir iç çekti.
"Biliyorsun Mikasa'nın yaşadıkları hemen atlatılacak şeyler değil. Ona zaman vermemiz lazım."
"Daha ne kadar zaman vereceğiz Abla! Kız gözümüzün önünde eriyo farkında mısın? Biz burada hiçbir şey yapmıyoruz. Biz bir şey yapamasak bile en azından psikolojik destek almasını sağlasak olmaz mı?" Diye sordu Sasha artık çaresizce. Hange elindeki yaptığı yemeği karıştırdığı kaşığı kenara bırakıp Sasha'ya döndü.
"Olabilir. Akşam Levi geldiğinde ben onunla konuşup hallederim. Tanıdığım bir psikolog var. Gayette başarılı. Onun Mikasa'ya yardımı dokunacağına eminim." Sasha, Hange'nin dediklerinin üzerine oturduğu yerden kalkıp birden Hange'nin üzerine atlayıp sarıldı.
"Canım ablam be! Bir tanesin sen bir tane."
"Hemen sevinme be. Levi'nin ne diyeceğine bağlı."
"Olur olur. Kabul eder eniştem. Sen halledersin."
■
"Levi, seninle Mikasa hakkında konuşmak istiyorum." Diye söze girdi Hange. Sasha onlar konuşasın diye yemek masasından kalkıp Mikasa'ya bakmaya yukarı kata çıkmıştı.
"Dinliyorum." Dedi Levi elindeki bıçak ile eti keserken.
"Biliyorsun Mikasa'nın psikolojisi iyi değil ve daha da kötüye gidiyor. Hani diyorum bi' psikolog mu ayarlasak onun için."
Levi "Olabilir." Diyerek elindeki çatal ve bıçağı masaya bıraktı.
"Bir tanıdığım var. Başarılı bir psikolog. İstersen onunla konuşalım."
"Sana bu konularda güveniyorum zaten Hange. Neler yapman gerektiğini biliyorsun zaten. Ayarladığın zaman Mikasa'dan önce benimle görüşür ona göre hallederiz." Dediği anda Hange oturduğu sandalyeden kalkıp Levi'ın yanına gitti.
"Düşünceli kocam benim." Diyip yanağından öptü.
■
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özgürlük Ve Savaş || Eremika
FanfictionMikasa kırmızı gülü çok severdi. Ona hayata dair savaşmayı anımsatırdı. Eren beyaz gülü çok severdi. Ona özgürlüğü çağrıştırırdı. Ikisi bir gün birbirlerinin sevdikleri gülleri ve onlar için ne ifade ettiklerini öğrendiler. O günden sonra birbirler...