Satır arası yorum yapar mısınız? Eremika etiketinde yükselmek istiyorum. Hehe.
Levi elindekileri sıkıca tutup cebinden telefonunu çıkardı. Hange'nin numarasını tuşladıktan sonra telefonu kulağına götürdü.
Bir kere çaldı. Açılmadı...
İkinci kez çaldı. Açılmadı...
Üçüncü kez çaldı. Yine açılmadı.
Levi tekrar aramayıp elindekileri yatağın üzerine bırakıp hızlıca aşağı indi. Kızlar ilk başta Levi'ın bu kadar telaşlı bir halde olmasını anlayamamışken, Mikasa'nın aklına Hange'nin sözleri gelmişti.
"Kendisinin öğrenmesi daha iyi olacaktır. Elbet eve bir gece gelecek. Testi odada görünür bir yere bırakırım. Kendisi gelince görmesi daha uygun olur."
Öğrenmiş olmalıydı, diye geçirdi içinden. Levi bir şey bile demeyerek evden çıktı. Hızlı adımlarla arabasına doğru ilerliyordu. Bir yandan da kendi kendine konuşuyordu.
"Neden söylemedin Hange?" Diye kendi kendine konuştu. Bir yandan kızıyordu, bir yandansa içten içe sevinc doluydu.
Arabaya binip direksiyonu sıkıca tuttu.
"Kaç gündür eve gelme. Sonrada 'Neden söylemedin Hange?' " Diyerek kendisine kızdı bu sefer. Onu çok ihmal etmişti. Onu ve karnındaki bebeği.
■
Hızlıca kenara park ettiği arabadan çıkıp hızlı adımlarla hastaneye doğru ilerliyordu. Kızların dediğine göre bu gece hastanede olacaktı.
Hastanenin içine bir hışımla girip danışmaya doğru ilerledi. Yanından geçen insanlar Levi'yı burada görünce şok içinde dönüp tekrar bakıyorlardı.
Dışarıdan bakılınca sinirli ve telaşlı bir hali vardı. Tabi insanlar bunu farklı bir şekilde yorumluyordu.
Levi Hange'yi sormak için geldiği danışma masanın önünde durdu. Karşısında onu gören insanlar şok içinde baktı. Bu büyük iş adamının Hange ile evli olduğu biliyorlardı ama daha önce buraya hiç gelmemişti.
"Bay Ackerman? Bir sorun mu var?" Diye sordu danışma masasında oturan kadın.
"Doktor Hange şu an nerede?"
"Doktor hanım şu an bir doğumda. Üç numaralı doğumhanede." Diyerek Levi'ın sorusuna cevap vermiş oldu. Levi bir şey demeyerek kadının dediği üç numaralı doğumhaneye ilerledi.
Doğumhanenin önünde ki insanlar yüzünden Levi pek ilerleyememişti. Şu an sadece orada durup Hange'nin çıkmasını bekleyecekti.
■
Sonunda doğumhanenin kapısı açılmış Hange içeriden çıkmıştı. Hange'yi gören Levi yanına gitmek istedi ama orada bekleyen insanların Hange'nin etrafını sarması ile gidememişti.
Hange gülümseyerek hastanın yakınlarıyla konuşurken Levi ile göz göze geldi. Levi'ı orada görmesi yüzünden şaşkınlığını gizleyemedi.
"Doktor hanım eşim ve kızım nasıl?" Diye sordu bir adam. Hange bakışlarını Levi'dan ayırıp adama gülümseyerek bakmıştı.
"Anne ve bebek gayet iyi. Sadece anne doğum esnasında hissettiği acı yüzünden bilincini kaybetti. Endişelenecek bir şey yok. Bir kaç saat sonra uyanır." Diye adamın sorusunu cevapladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özgürlük Ve Savaş || Eremika
FanfictionMikasa kırmızı gülü çok severdi. Ona hayata dair savaşmayı anımsatırdı. Eren beyaz gülü çok severdi. Ona özgürlüğü çağrıştırırdı. Ikisi bir gün birbirlerinin sevdikleri gülleri ve onlar için ne ifade ettiklerini öğrendiler. O günden sonra birbirler...