Yorum yapın janlarım. Bir de oylar düştü neden böyle oldu? Seri bölüm attım birde neyse. Muah <3
Öğlen vaktini geçmişti. Eren ne gelmişti ne de aramıştı. Mikasa artık telaşa kapılıyordu. Ne kadar ararsa arasın telefonlarına cevap alamıyordu. Belki burada oturup beklemek yerine evine gidebilirdi. Tabi adresini bilseydi.
"Sasha çok merak ediyorum. Cevap vermiyor telefonlarıma. Hastaydı zaten endişeleniyorum."
"Armin'i ara. Belki yardımcı olabilir." Dediğinde Mikasa sevinçle gülümsedi. Daha önce bu nasıl aklına gelmemişti?
Telefonunu eline alıp rehberden Armin'in isimin üzerine tıkladı.
"Efendim Mikasa?"
"Armin senden bir istediğim olacaktı."
"Dinliyorum."
"Eren'in ev adresi hakkında bir bilgin var mı? Ya da bana ev adresini bulabilir misin?"
"Bir şey mi oldu Mikasa?"
"Yok yok. Ne olacak canım? Sadece adresi versen yeterli."
"Peki sana inanıyorum. Şimdi adresi mesaj olarak atarım."
"Teşekkür ederim Armin. Bir tanesin sen." Diyerek telefonu kapattı. Mikasa sevinçle telefonu masaya bırakıp Sasha'ya döndü.
"Onun yanına gideceğim." Mikasa'nın dediğine karşı Sasha'nın kaşları çatıldı.
"Ne? Mikasa ciddi misin sen?"
"Evet ciddiyim."
"Tek başına dışarıya yapabilir misin?"
"Arabayla gideceğim." Sasha ikici bir sokun üzerine iyice şaşırdı.
"O garajdaki ne zamandır kullanmadığın arabayı mi kullanacaksın? Ya unuttuysan? Mikasa korkuyorum."
"Merak etme Sasha. Gider gitmez sana da haber vereceğim. Lütfen endişelenme. Her neyse mesaj birazdan gelir. Ben üzerimi giymeye gidiyorum." Diyerek oturduğu koltuktan kalktı Mikasa. Hızlıca salondan çıkıp üst kata odasına çıktı.
Odaya geldiğinde hemen gardırobun kapaklarını açtı. Gözüne çarpan ilk siyah bol pantolonla kırmızı kazağı aldı. Onları giydikten sonra siyah paltoyuda giyip kırmızı atkısını boynuna sardı.
"Ben gidiyorum." Diye merdivenlerden aşağı indi Mikasa.
"Lütfen dikkat et." Diyerek Mikasa'nın yanına geldi Sasha.
"Dikkat edeceğim." Diyerek Sasha'ya sarıldı. Geri ayrıldığında anahtarlıkların olduğu yerde uzun zaman önce sürmeyi bıraktığı arabasının anahtarını aldı ve evden çıktı.
Uzun süredir içine girmediği garaja girdi. Siyah arabası hala orada kenarda duruyordu. Eskiden arabalara ufak bir tutkusu vardı. Ki şimdi bu bile yoktu. Arabaya bindikten sonra elini ilk önce direksiyonda gezirdi. Ayaklarının fren ve gaz pedallarına alışmasınü sağladı. (Araba otomatik vites olduğundan debriyaj yok.)
Anahtarı kontağa yerleştirip aracı çalıştırdı. Büyük bir uğultu ile çalışan araç baya motor sesinin yankılanmasını sağlamıştı. Aracın camları filmli olduğundan içini göstermiyordu ve bu Mikasa için büyük bir avantajdı.
■
Mikasa, Armin'in yolladığı adrese göre bir evin önüne gelmişti. İki katlı ufak bir müstakil evdi. Aracını güzelce park ettikten sonra (biraz zorlanmış olsada) araçtan inip o eve doğru ilerledi. Kapının şifresini girmek için tekrar mesaja baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özgürlük Ve Savaş || Eremika
FanfictionMikasa kırmızı gülü çok severdi. Ona hayata dair savaşmayı anımsatırdı. Eren beyaz gülü çok severdi. Ona özgürlüğü çağrıştırırdı. Ikisi bir gün birbirlerinin sevdikleri gülleri ve onlar için ne ifade ettiklerini öğrendiler. O günden sonra birbirler...