~Pov, Marit.
'Marit!' Zegt Nikki blij als ze komt aanlopen. 'Harry.. ik.. zoenen.. het was perfect!' Zegt ze. Haar ogen stralen.
'Wat?' Zeg ik boos.
'Ja! We hebben gezoend. Het was mijn eerste kus!' Zegt ze trots.
'We zouden gemeen doen en jij gaat gewoon even zoenen!' Schreeuw ik.
'S..sorry..' Zegt Nikki. Ze bijt op haar lip. 'Ik kon het niet laten..'
'Ik hou me de heletijd in en wat doe jij? Jij gaat gewoon even zoenen!' Schreeuw ik weer.
'Ik ben verliefd, ik heb me nog nooit zo gevoeld..' Zegt Nikki zachtjes. Haar wangen kleuren rood.
'Ik ook.. Ik hou van Niall.' Geef ik voorzichtig toe.
'Sorry dat ik het deed, het spijt me.' Zegt Nikki.
Ik zie dat het haar echt spijt. Ik sla mijn armen om haar heen.
Ze knuffelt me terug.
'Het maakt niet meer uit.' Zeg ik met een glimlach op mijn gezicht.
***
Ik zit op het bankje in de tuin, muziek te luisteren.
Niall komt naast me zitten en glimlacht naar me. Hij kijkt wat rond en trekt mijn oordopjes uit mijn oren. 'Wat doe je?' Vraag ik.
'Lekker weertje he?' Zegt Niall nerveus, waardoor ik begin te giechelen.
'Ja, het is fijn.' Zeg ik en bloos.Ik geef hem een oordopje en samen luisteren we naar 5 Seconds Of Summer. Als het liedje afgelopen is komt Just a little bit of your heart van Ariana Grande, ik voel het bloed naar mn wangen stromen. Als ik dit liedje luisterde dacht ik altijd aan Niall, echt altijd.
"Waarom bloos je?" Vraagt Niall.
"Kan ik niet zeggen" grinnik ik.
"Ahh kom op Marit" hij begint me te kietelen en ik val van het bankje af en Niall blijft maar doorkietelen
"Genade genade" gil ik lachend.
Niall komt gevaarlijk dicht bij mijn gezicht en voor ik het weer zitten zijn lippen op die van mij geplakt. Hij haalt zijn lippen van de mijne af en kijkt me aan, terwijl hij nog steeds boven op me ligt. "Tell me" zegt Niall zwoel.
Ik doe net of ik het niet begrijp "wat?"
"Wat wilde je me vertellen?" Grinnikt hij.
"Ik.. ik vind je leuk" zeg ik grijnzend. "Ik jou ook" En dan kust hij me weer, wat al snel overgaat naar een zoen, hij bijt zachtjes in mn lip.
Ik open mijn mond en zijn tong glijdt naar binnen. Mijn shirt was al naar boven gegleden door dat kietelen en voor ik het weet zit Niall's hand onder mn shirt. "Niall stop" kreun ik en er springen tranen in mijn ogen want hij is erg hardhandig. "Stop" fluister ik maar hij blijft doorgaan. Ik probeer van onder Niall weg te komen, wat ook lukt. Ik ren naar binnen en bots tegen Harry.
Hij kijkt me raar aan. Ik merk dat mijn shirt heel erg naar boven zit dus trek het snel naar beneden.
"Lekker tekeer gegaan?" Vraagt Harry grinnikent. Weer springen er tranen in mijn ogen, van boosheid.
Ik stamp naar boven en hoor Harry achter me aankomen, ik ren naar de badkamer en doe hem op slot. Hij bonst op de deur.
"Heb ik wat verkeerd gezegt?" Vraagt Harry.
"GA GEWOON WEG. ER IS NIKS" Roep ik.
"Oke oke" ik hoor hem weglopen.
Ik bedenk me om in bad te gaan. Ik kleed me uit en laat het bad vol lopen. Ik zet harde muziek op.
Opeens hoor ik Niall "MARIT OPEN DIE DEUR ALSTJEBLIEFT, HET SPIJT ME"
Ik doe net of ik hem niet hoor en blijf gewoon in bad liggen. Ik hoor wat geritsel bij het slot en voor ik me kan bedenken dat hij de deur aan het open maken is staat Niall opeens voor me. "NIALL" Gil ik "GA WEG" ik probeer met handen en voeten mezelf te bedekken
"Nee ik wil sorry zeggen" "Dan wacht je daar maar even mee tot ik me even heb bedekt!" "Oke ik draai me even om en dan kan jij een handdoek rond je doen." Niall draait zich om en ik doe snel een handdoek rond me heen. Ik tik hem aan en hij draait zich om. "Je bent zo mooi baby" mn hart smelt. "Maar ik kwam hier om sorry te zeggen, dus sorry, ik had me moeten beheersen maar je bent zo damn lekker babe" ik houd nog steeds met mn hand mn handdoek vast als hij me opeens kust. Ik kus hem terug en leg mijn handen in zijn nek.
De handdoek zakt af en ik onderbreek de zoen. "Laat doen, je bent zo mooi, je hoeft je lichaam niet eens te bedekken"
JE LEEST
Why do you give me butterflies?
FanfictionNikki en Marit. De tweeling van de familie McGary. Hun ouders vinden dat de meiden oppas nodig hebben omdat ze heel vaak aan het werk zijn dus zijn Nikki en Marit alleen thuis. Nikki en Marit zijn het daar niet mee eens. Ze zijn 15 en denken dat ze...