~Pov, Nikki.
Ik word wakker van Harry, die geluid maakt in de badkamer. Ik sla dekens van me af en loop richting de badkamer. Voorzichtig doe ik de deur open en zet hem op een kietje. Ik gluur naar binnen, maar kijk al snel weg.
Harry is aan het rukken. Dat beeld gaat nóóit meer van mijn netvlies af. Harry begint sneller te ademen en ik sluit de deur snel, maar wel zachtjes.
Ik kijk in mijn kleding kast en pak een outfit.
Harry komt terug lopen in alleen zijn boxer. Zijn haren zitten door de war en hij zweet een beetje.
'Was het lekker?' Vraag ik grijzend.
Hij wordt knalrood en pakt een broek en een shirt. Hij loopt weer naar de badkamer. 'Zullen we samen douchen?' Roept Harry naar me.
'Ehh, oké dan.' Zeg ik twijfel achtig en pak mijn outfit. Ik loop naar de badkamer waar Harry al naakt staat, met zijn rug naar me toe. Ik doe de deur van de badkamer opslot.
Harry zet de kraan aan en draait zich om met een grijns.
Niet naar beneden kijken. Niet naar beneden kijken. Niet naar be-
Mijn blik gaat voor een seconde naar beneden. Ik word rood wanneer ik naar Harry kijk. Snel doe ik mijn pyjama broekje en een hempje uit.
Harry gaat voor me staan en doet mijn BH los. De bandjes glijden van mijn armen. Hij blijft me recht aankijken en trekt ook mijn onderbroekje uit.
'Je hoeft je niet onzeker te voelen, je bent mooi.' Zegt Harry als hij merkt dat ik onzeker word. Hij pakt mijn handen en we stappen samen onder de douche.
Het is een grote douchekop waardoor we alletwee nat worden. Ik maak mijn haar nat en Harry doet hetzelfde. Ik doe mijn favoriete shampoo in mijn haren.
'Laat mijn je haren doen.' Zegt Harry. Hij masseert mijn hoofd en wrijft tegelijketijd de shampoo door mijn haren.
'Is het fijn?' Vraagt hij en ik knik met mijn ogen dicht.
***
'Haz, zullen we naar de Starbucks?' Vraag ik smeekend.
'Is goed, pak jij mijn jas en schoenen?' Vraagt Harry.
Ik ren naar de kapstok en pak daar Harry's jas en zijn schoenen. En mijn jas en schoenen. Ik ren weer terug naar Harry en geef het aan hem. Snel trek ik mijn schoenen en jas aan.
Harry en ik rijden met de auto van Harry naar de Starbucks. Als we daar zijn parkeert Harry zijn auto. Hij stapt uit en doet mijn deur open.
Ik bloos lichtjes en stap uit. Ik pak zijn hand en we lopen naar binnen.
We bestellen onze drinken. Het meisje schrijft onze namen op het bekertje en geeft het dan aan ons, na dat Harry heeft betaald.
'Ik betaal je terug.' Zeg ik.
'Nee, dat doe je niet.' Zegt Harry en hij pakt de bekertjes, waarna hij de mijne aan mij geeft.
'Jawel.' Zeg ik wanneer we hand in hand naar buiten lopen. Ik neem een slokje drinken.
'Nee.' Zegt Harry.
'Ja.' Zeg ik weer.
Harry schud zijn hoofd en glimlacht.
We lopen door een park heen. Een paar kinderen rennen rond, moeders zitten op banken en kleedjes. Tieners liggen op het gras met hun vrienden of staan te dansen op de muziek die aan staat, sommige zwemmen in het meertje.
'Wil je dansen?' Vraagt Harry en hij drinkt wat drinken.
'Wat? Nee.' Zeg ik geschrokken.
Harry grijnst en drinkt zijn drinken op. 'Heb je je drinken op? Vraagt hij en ik knik. Hij pakt mijn bekertje aan en gooit die in de prullenbak.
We lopen naar het gras. Harry gaat tegen een boom zitten en ik leun op zijn borst, tussen zijn benen. We sluiten onze ogen.
'I love you.' Zegt Harry zachtjes, waardoor ik glimlach en zijn hand pak.
'I love you too.' Zeg ik zachtjes terug.
***
Hey mensen die dit boek lezen. Bedankt voor alle votes! Daar worden we blij van :) Love you xx ~N.
JE LEEST
Why do you give me butterflies?
FanfictionNikki en Marit. De tweeling van de familie McGary. Hun ouders vinden dat de meiden oppas nodig hebben omdat ze heel vaak aan het werk zijn dus zijn Nikki en Marit alleen thuis. Nikki en Marit zijn het daar niet mee eens. Ze zijn 15 en denken dat ze...