Chapter 8.

53 5 2
                                    

~Pov, Marit.

Ik word wakker en zie Niall nog slapen. Ik kijk op mijn mobiel, een appje van Nikki. Ik open het.

Nikki: Hey! Harry en ik zijn ff naar de Starbucks en buiten, xx.

Ik leg mijn mobiel weer weg. Ik ga tegen Niall aanliggen. Hij wordt wakker en ik sla mijn armen om hem heen.

'Goodmorning, Niall.' Zeg ik.

Niall mompelt wat en duwt me een beetje van zich af. Wanneer hij wat meer wakker is slaat hij zijn armen om me heen. 'Goodmorning sweetheart.' Zegt hij.

'Zullen we vandaag iets leuks doen?' Vraag ik.

'Hoelaat is het?' Vraagt hij.

'Het is nu een uur.' Zeg ik doodnormaal, alsof het niet laat is.

'Shit! Ik moet weg!' Zegt Niall. Hij duwt me van hem af en rent naar de badkamer.

'Waarheen dan?' Vraag ik.

Geen antwoord.

Ik besluit naar beneden te gaan. Onderweg pak ik mijn joggingbroek en een shirt van Niall en trek die aan, daarna loop ik naar beneden. Ik maak een ontbijtje voor mezelf.

Niall stormt de trap af. 'Heb je iets te eten?' Vraagt hij. Hij ziet mijn ontbijt liggen en pakt het broodje. 'Die is voor mij.' Zeg ik en hij geeft me een kusje en hij rent naar zijn auto.

Ik zucht en maak weer een nieuw ontbijtje, maar dit keer voor mezelf.

***

De deur knalt dicht en Niall loopt de woonkamer binnen, waar ik zit, op de bank.

'Hey, waar bleef je nou?' Vraag ik.

Niall antwoord niet, hij gooit me over zijn schouder en loopt naar boven.

Ik slaak een gil. 'Niall! Wat doe je? Zet me neer.'

Niall loopt mijn kamer binnen en legt me op bed. Hij doet de deur opslot en trekt zijn shirt uit. Hij loopt op me af en ik slik. Hij drukt zijn lippen op de mijne en zijn tong duwt hij naar binnen. Zijn hand glijdt onder mijn shirt.

Ik probeer hem weg te duwen, om te vragen waarom hij opeens zo doet.

Zijn andere hand glijdt in mijn broek en onderbroekje. Ruw duwt hij zijn vinger naar binnen.

Ik kreun hard van de pijn en wil Niall weer wegduwen, maar hij is te sterk.

Hij beweegt zijn vinger hard. Tranen rollen over mijn wangen en ik gil onder de zoen.

Ik wil dit niet, ik ben hier niet klaar voor. Waarom doet hij zo?

Iemand klopt hard op de deur en ik begin weer te gillen en hard te huilen.

'Marit?' Schreeuwt Nikki achter de deur. 'Harry!' Schreeuwt Nikki.

Ik hoor dat Harry er ook naar toe komt rennen. Ondertussen ben ik harder gaan huilen en Niall lijkt er geen problemen mee te hebben. De deur wordt open getrapt en Niall schrikt.

Hij zet een stap opzij, waardoor hij niet meer aan mij zit.

Nikki rent naar me toe en houdt me in haar armen. Ze huilt, waardoor ik nog harder begin te huilen.

'Dude!' Schreeuwt Harry. 'Wat is joun probleem?'

'Wat mijn probleem is? Marit wilt niks doen, denk je dat ik zolang kan wachten?' Schreeuwt Niall en hij rent de kamer uit.

Harry rent hem achterna en ze schreeuwen tegen elkaar. De voordeur klapt met een harde knal dicht.

'Marit, rustig. Ik ben bij je en Harry is bij Niall. Het is veilig.' Fluistert Nikki in mijn oor, ze snikt zachtjes.

Ik knik zachtjes en laat me helemaal in haar armen vallen. Ik sluit mijn ogen en veeg mijn tranen weg.

'Wat deed hij?' Vraagt ze voorzichtig.

'Hij.. hij zoende me opeens en niet een zachtjes of lief. Zijn hand ging onder mijn shirt en zijn andere hand..' Zeg ik huilend en stotterend.

'Je kunt me alles vertellen, ik hou het geheim als je dat wil.' Zegt ze zachtjes en ze slaat haar armen strakker om me heen.

'Zijn hand ging in mijn broek en toen deed hij, je weet wel.' Zeg ik en begin weer te huilen. 'Het deed pijn en ik snap niet waarom hij dit deed. Ik dacht dat hij van me hield. Snap jij het?'

'Nee..' Zegt Nikki snikkend. 'Maar ik ben bij je en als je vanavond bij me wilt slapen mag dat, dan slaapt Harry wel op de grond.' Zegt ze en ik glimlach kleintjes.

'Dankjewel.' Zeg ik zachtjes.

'Zeg geen dankjewel. Ik ben je zus, zussen doen zo iets voor elkaar.' Zegt ze en ik voel mezelf steeds meer moe te voelen.

***

Sorry dat het lang duurde! Lots of love, xx.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Apr 29, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Why do you give me butterflies?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu