Chapter 2.

63 7 0
                                    

Pov, Marit.

'Nikki, waar heb je mijn hakken gelaten?' Zucht ik. Zometeen komen die stomme oppassers, idiote ouders. 'Voor je neus, sukkel.' Ik rol mijn ogen en trek ze aan. 'Zit mijn jurk goed?' 'Het zit prima, Marit.'

De bel gaat.

Ik loop naar beneden, met Nikki achter me aan en met een boos gezicht trek ik de deur open, die al snel weer veranderd. Er staan twee jongens rond de 18. Mijn ogen schieten naar een jongen met geverfd blond haar, wat er enorm sexy uit ziet. Heldere, prachtige blauwe ogen en een cute glimlach.

'Hi, ik ben Niall en dit is Harry.' Niall stompt Harry op zijn schouders, wat hij zachtjes bedoelde. 'Auw dude! Dat deed pijn, damn.' Gromt Harry. 'Ik ben Marit en dit is mijn tweelingzusje, Nikki.' Nikki giechelt en kijkt Harry lief aan.

Ik geef haar ook een stompje en krijg een boze blik terug.

'Kom binnen.' Zegt Nikki, die over haar schouder wrijft. Harry en Niall komen naar binnen. 'Mam, pap dit zijn de oppassers.' Zeg ik.

'Hallo, ik ben Jay.' Mijn vader geeft ze een hand. 'Vera.' Zegt onze moeder glimlachend. 'Harry, Harry Styles.' Hij geeft een kus op haar hand. 'Niall Horan.' Hij doet hetzelfde als Harry en mijn moeder wordt rood.

'Marit en Nikki, pakken jullie even drinken voor deze heren?' Vraagt onze moeder. Nikki zucht. 'Ik pak gewoon cola en als ze dat niet willen, hebben ze pech!'

Harry, Niall en onze ouders lopen naar de bank en Nikki en ik pakken drinken, die we daarna onvoorzichtig brengen naar de bank. We delen het aan iedereen uit en we nemen zelf een plekje op de bank.

Why do you give me butterflies?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu