~Pov, Nikki.
Langzaam word ik wakker en wrijf in mijn ogen. Ik ga recht opzitten en kijk op de wekker.
11:45.
Ik kijk slaperig om me heen en denk wat na.
Het wordt steeds moeilijker om gemeen tegen de jongens te doen, vooral tegen Harry. Ik zie dat Marit het ook niet meer echt kan volhouden en dat ze soms iets té lang naar Niall kijkt.
Zuchtend sta ik op en pak mijn bikini, die ik aandoe.
Ik pak een zwemhanddoek en loop naar het zwembad, in het huis. Ik verwarm het water, daarna loop ik naar een ligstoel en leg mijn handdoek erover heen.
Huppelend loop ik naar de keuken.
Ik trek de koelkast open. Wat zal ik eten? Ik duw de koelkast deur weer dicht.
'Hey. Moet ik wat voor je maken?' Zegt een stem.
Ik kijk om en zie Harry staan.
'Ja, dankje.' Zeg ik arrogant.
'Ik verras je wel.' Knipoogt Harry, waardoor ik begin te blozen.
Ik knik en loop weer naar het zwembad.
Ik ga het water in, wat lekker warm is en zwem wat rond.
'Eten!' Zegt Harry.
Ik stap uit het zwembad en loop richting Harry, die een dienblad met allemaal lekkere dingen erop vast houdt.
Ik zet de rugleuning van de ligstoel omhoog, zodat ik kan zitten en pak het dienblad van Harry.
'Dankjewel, Haz.' Zeg ik en ga zitten.
'Haz?' Vraagt Harry verbaasd. Hij trekt een wenkbrauw op.
Ik voel mezelf rood worden en pak het broodje.
'Nieuwe bijnaam.' Zeg ik en neem een hapje van het broodje.
Harry gaat naast me zitten. 'Je hebt wat bij je mond.' Zegt hij.
Ik haal mijn hand over mijn mond. 'Is het weg?' Ik schaam de dood.
'Nee, laat mij maar.' Zegt hij.
Harry komt steeds dichterbij met zijn hoofd totdat zijn lippen de mijne raken.
Hij tilt me tijdens het zoenen op zijn schoot en legt zijn handen op mijn heupen.
Ik sla mijn armen rond zijn nek.
JE LEEST
Why do you give me butterflies?
FanfikceNikki en Marit. De tweeling van de familie McGary. Hun ouders vinden dat de meiden oppas nodig hebben omdat ze heel vaak aan het werk zijn dus zijn Nikki en Marit alleen thuis. Nikki en Marit zijn het daar niet mee eens. Ze zijn 15 en denken dat ze...