1

1.8K 75 14
                                    

-Herkese Selâm!Ben bir hard jikookerim..ve böyle bir kitaba başlamak istedim.

Diğer kitabımda soft birşeyler yazmak istiyorum demiştim ama maalesef buna bedenim izin vermiyor..

Kitap üzerinden özet geçmek istemiyorum çünkü okudukça anlayın.

Belki zaman geçtikte hikayede değişikler yaparım.

Daha önce Wattpad'da hiç böyle bir kitap görmediğim için yazmaya başladım , belki vardır bilmiyorum dediğim gibi ben görmedim.

Neyse sizi sıktım inin aşşağı ve okuyun.
-

Hoseok:Noluyo lan!Jimin yine kime bulaştın olum?Lan bırak beni!

Jimin:Hyung yemin ederim ki kimseye bulaşmadım bu sefer, bu adamları öleyim ki tanımıyorum!İMDAAAAAAAAT!

Siyah takım elbiseli adamlardan biri Hoseok'u biri Jimin'i elindeki bezle bayıltmışlardı.Zaten Jimin daha fazla bağırsa bile işe yaramayacaktı , sokakta kimse yoktu.

Bizimkiler tenha köşelerde gezinirken sonunda başlarına bir bela almışlardı.

Adamlardan biri çok kolay bir şekilde elinde ki elemanı  taşıyabiliyordu , bu Jimin ve küçük bedeniydi.Ama diğer adam zorlanıyor gibi gözüküyordu.

Evet Hoseok çok uzun değildi , 1.76 boyunda bir gençti fakat..kemikleri bir tık iriydi.

Adamlar ikiliyi siyah bir arabaya bindirip , etrafı kolaçan ettiler.

Siyahlı 1 , kimsenin olmadığını işaret ederek arabaya bindi.
Arkasından sürmeli kapıyı kapattı.

Kendi kemerlerini bağlayıp gaza bastılar.

Çok uzun sürmeden Hoseok uyanmıştı.Vicudu bu tarz şeylere karşı dayanıklı hale gelmişti.

Gözlerini açmıştı.Adam 1 arkadasına stres ve korku dolu bakışlarla döndü.
Yanında ki adam ile konuşmaya başladı.
Hoseok ise konuşulanları şu şekilde anlıyordu

-Ağbıdına udagımı , nedapam bou almı?

Hoseok:Nediyonuz la trrekler?
Oha yoksa ben Cennete mi geldim lagn.

Kafasını cama çevirdi , cama baktı.Ve konuşmaya devam etti

-Yok lan bu yüz cehenneme gidemez.
Ben Cihettenliğim.Heheh

Dedi ve tekrar bayıldı.Kafası Jimin'in kafasına düştü ve tok bir ses çıkardı.
Adamların ikiside şok içinde arabayı sağa çekmiş ikiliyi izliyorlardı.

Bir anda gazlayıp hemen gittiler.
Bu iki adam Dünyanın en büyük tefecilerinden biri olan
Jeon Jungkook ve Min Yoongi'nim adamlarıydı.
Jimin ve Hoseok nasıl bir belaya bulaşmayı başarmışlardı?
Bu iki genç Mafyalık büyük bir belaya bulaşmıştı..ama olacaklar ikisi içinde hayırlı olacaktı..

-1.Bölüm Soniğ-
Bu bölümü kısa tutayım dedim.Diğer bölümler bu şekilde olmayacak.

Pişt~~
Beğensene~~
Yeni yazdım~~
Acamiyim destek ol please🐺🌚~~

 The moneylender JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin