-
Bu bölüme dün saat 6'da başladım ama anca bugün yayınlıyorum bu bölümü ben bayaa sevdim eğlenceli bir bölüm oldu.İyi okumalar🤡🎸🌚
-
Hoseok:Kıram o suratını senin iblis.Yoongi:İblis ha?
-Yoongi'nin gözünden-
Karşımdaki adam'a ne kadar gıcık olsamda ve o benim düşmanım olsa da Jungkook ona vururken biraz içim acımıştı.Yakışıklı bir yüzü vardı.
Uzun yüzü düz gelen bir çenesi , ne ince ne kalın güzel portakal pembeliğinde dudakları ve mükemmel gözleri...
Benimkine nazaran daha çekik gözleri vardı.
Güldüğünde ortaya çıkan gamzeleriyle beraber çok güzel duruyordu.
Tüm yüzü uyum içindeydi.
Ne kadar onu süzmek istesem de yanımda ki Jeon'un bunu 100 yılın dedikodusu haline getirmesini istemiyordum.
Bu hayatta şuan'a kadar hiç aşık olmamış veya biriyle çıkmamıştım.
Jeon'un çıktığı erkekleri gıcık ederek ayrılmalarını sağlamıştım.
Bu onları kıskandığım için değil yanındaki kişileri sevmediğim içindi.
Onun gibi biriyle çıkacak olan kişinin benim kiritelerime de uygun olması gerekiyor du.Nede olsa o birini bulduktan sonra evde 3 kişi yaşamaya başlıyorduk.O sırada beynimdeki tüm düşünceleri susturup önümdeki yakışıklı yüze döndüm.
Bu yakışıklılık ile kim bir borç içinde olabilirdi ki?
Giyimine baktığımda ikisininde oldukça şık bir giyimi vardı.
Yanında ki çocuğun vücuduna yapışarak tüm hatlarını ortaya çıkartan dar mavi bir pantolonu vardı.Büyük bir kalçası olduğu oturduğu sandalyeden bile belli oluyordu.Üstüne giydiği bol mavi bir gömleği vardı.
Artık gömleğine yeni renkler katılmıştı..
Kırmızı gömleği daha güzel gösteriyordu.
Önümdeki çocuğun siyah yırtık bir pantolonu ve siyah bir sweatshirt'i vardı.
Çocuğa aşık mı olmuştum??
Ah hayır , tipim değil.(Değil mi göt.Nasıl aşık edecem seni ona heheh)
Karşısındaki Hoseok'un yüzüne küçük ama can acıtacak şekilde bir yumruk savurdu.
Oturduğu sandalyeden düşen Hoseok gülme krizine girmişti.
Jimin bu halini görünce olduğu yeri unutup mutlu olmuştu.
Karşısında ki can dostunun mutlu olması onu'da mutlu ediyordu.Jimin: Çocuk sadece sana dokundu dokundu! Nasıl becerdin lan tek hamleyle düşmeyi?
Hoseok:Off bilmiyorum , burada bozulmuş olan karizmam hepten gidiyor Jiminiem...Sen bana hala aşıksın değil mi?
İkisi beraber güzel kahkahalarını patlatır.Ama sorun karşılarında ki iki adam bu durumdan memnun değildi.Sinirlenmiş olacak ki Jeon konuşmaya başladı
Jeon:Az önce yediğiniz dayak kafa mı yaptı veya gelirken aldığınız narkozun etkisi mi geçmedi?
Hatırlatıyorum "Tefecidesiniz"Jimin:Neeeeeğh
Hoseok:Numaracıya bak Numaracıya olum sen zenginsin neden boşu boşuna para alıyon?
Jeon:Birileri zengin mi dedi? Paramızı verin salalım sizi ha?
O kibirli gülümsemesiyle sırıtmaya başladı.
Jimin:Realyy?
Jeon:Aptal ya , sizi öldürmeden salacak mıyız sence?
Jimin:Hmm, beni döverek öldüre bilir misin?Veya veya şeyde çok iyi olmaz mı Hoseok buz gibi bir odaya tıksınlar sadece dondurma yiyim ve soğuktan ölim ha?
Hoseok:Sen soğuk düşkünü birisin bu senin için ödül olur mal.
Hahh beklediğim şeyde geldi.
Dışarıda ki araba sesini duyuyor musunuz?Şimdi sıçtınız.Jimin ve Hoseok adamlar kaçtıktan sonra karşılarına ilk çıkan adamı etkisiz hale getirip elindeki telefonu almışlardı.
Hacker olan Hoseok sayesinde
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The moneylender Jikook
FanfictionParasını istemek için kaçırdığı adamı şimdi aşk için kaçıracaktı.Jeon aşık olmuştu Park'a...The Moneylender Jikook.