het is onderhand alweer 2 weken verder, de race in Zandvoort was enorm goed gegaan we waren beide als eerste geëindigd. morgen vliegen we richting Silverstone, dit weekend heeft alleen max een wedstrijd en kan jij je mooi focussen op max aangezien dit een hele spannende race kan gaan worden.''goedemorgen schatje'' hoor je max zeggen met zijn ochtendstem ''goedemorgen slaapkop, heb je lekker geslapen?'' ''ja ik zeker wel jij ook?'' jij had vannacht een minder nachtje gehad, waarschijnlijk omdat je erg zenuwachtig was voor max ''mwa niet echt, maar dat maakt niet uit. kom op nu uit bed we moeten over een uurtje gaan'' zeg je met een serieuze stem.
eenmaal aangekomen op het vliegveld zag max al een paar van zijn mede coureurs staan, we mogen eindelijk dit weekend alle andere coureurs ontmoeten omdat het corona virus een stuk minder is geworden. best zenuwachtig loop ik naast max naar de andere jongens toe, ik denk dat max merkte dat ik best zenuwachtig was omdat ik opeens max zijn hand in de jouwe voelt je kijkt hem aan en hij geeft je een klein knipoogje. ''hee man, how are you'' hoor ik max zeggen, ik kijk even op en zie daar George Russel staan. tuurlijk ken ik hem ook en geef hem een hand en stel me netjes voor ''hi, I'm Tess nice to meet you'' zeg je een beetje verlegen ''yeah i know you.. nice to meet you too'' zegt George opeens ''you know me?'' vraag je best verbaasd ''yeah! you drive for formula 3 and ofcourse max told alot about you'' zegt hij heel vriendelijk. jullie kletsen nog even door tot dat max opeens wegrend en in de armen vliegt van een jongen. je probeert te zien wie het is maar het is zo ver weg dat je het niet kan zien, maar je hebt zeker wel een vermoede. ''hee babe, this is lando'' zegt max tegen mij, ik moet eerst even wennen dat hij opeens in het engels tegen mij praat maar zo gaat dat natuurlijk heel het weekend zijn. ''Hi lando, I'm Tess nice to meet you'' er komt even een aantal seconden niks uit lando zijn mond tot dat George hem een klein duwtje geeft. ''Oh i'm sorry! I'm lando nice to finally meet you too'' zegt hij stotterend. ik denk dat hij gewoon even niet weet wat hij moet zeggen, wat ik eigenlijk niet echt snap aangezien hij altijd wel zijn woordje bij heeft. 1 uur later zijn alle coureurs die mee vliegen aangekomen en gaan we met zijn alle het vliegtuig in.
het is vrijdag en vandaag zijn de eerste trainingen, max is er al heen gegaan en jij gaat zo ook even langs. je stapt uit bed en gaat even lekker onder de douch ontspannen, na het douchen trek je deze outfit aan
je doet je make up lichtjes en je haar in een hoge staart en loopt richting de deur tot dat er aangeklopt word, je doet open en kijkt recht in de ogen van Lando ''huh Lando hei what are you doing here?'' vraag je verbaasd ''i thought that maybe max and i could drive together to the circuit'' zegt hij zenuwachtig '' oh sorry, but max left an hour ago and i was about to go and take the taxi'' ''well in that case you could drive with me, if you want?'' zegt hij voorzichtig. je gaat ermee akkoord en zo lopen jullie samen naar zijn auto.
dit was part 2 alweer!!
JE LEEST
he's different
RomantikJij bent een meisje genaamd Tess, je bent al sinds jongs af aan het vriendinnetje van Max Verstappen. tot dat er op een keer iets of iemand tussen komt.. (ps: dit is mijn allereerste verhaal so don't judge, maar tips zijn altijd welkom, er komen se...