Na de podium ceremonie loop ik samen met Lando richting mijn kamertje, we praten nog vrolijk over de race tot dat we bij mijn kamertje aan komen. "I'm going to change okay, i will catch up with you later" je geeft hem een kus en loopt je kamertje binnen. "Hei Tess" hoor je opeens iemand zeggen je kijkt op "omy facking god noa!!" Roep je keihard je rent naar haar toe en geeft haar een knuffel "mijn god meid ik heb je zo erg gemist" zeg je huilend "ik jou ook liefie, daarom ben ik hier! Ik hoorde dat je in max zijn stoeltje ging rijden in de formule 1 en ik kon het niet laten dan een kaartje te kopen!" Zegt ze vrolijk. Jij en Noa zijn beste vriendinnen sinds jullie geboorten omdat jullie ouders sinds vroeger ook al vrienden waren. Noa jij en max zijn altijd met zijn drieën onafscheidelijk geweest tot dat max en jij een carrière kregen in de formule 1 en 3 wereld, jullie moesten veel reizen waardoor jullie elkaar heel weinig zagen. "Heb je max al gezien?" Vraag ik "nee nog niet, ik dacht eigenlijk dat hij met jou zou zijn tot dat ik je op het podium zag met Lando.." zegt ze vragend "jaa.. over dat ehm.. max en ik zijn vanmorgen uit elkaar gegaan.." je begint weer te huilen, noa neemt je in een knuffel "schatje.. ik snap dat het moeilijk is en er gaat ook veel tijd in zitten om het te verwerken, ik bedoel jullie zijn sinds ik mij kan herinneren samen geweest en de liefde die je voor hem hebt gaat niet zomaar weg maar ik denk wel dat je de tijd moet nemen als je snapt wat ik bedoel.." je kijkt haar vragend aan "denk je dat Ik moet wachten met Lando..?" "Ik denk inderdaad dat je er even mee moet wachten, het is voor max ook niet leuk om jou nu al met Lando te zien en ik denk eigenlijk dat jij en max onafscheidelijk zijn jullie liefde is zo puur en echt! Iedereen zou een moord doen om zo'n relatie te hebben als jullie hadden.." "ik denk dat je gelijk heb no.. ik hou nog steeds van max en dat zal altijd zo blijven maar de laatste tijd hebben we alleen maar ruzie gehad en dat wil ik gewoon niet meer.. en we hebben een "break" al geprobeerd maar ik heb toen in zo'n klote onzekerheid geleefd dat wil ik ook niet meer.." je begint te huilen tot dat er op de deur word geklopt. "Ehm binnen" je veegt snel je tranen weg terwijl de deur opengaat "huh noa?!" Hoor je een bekende stem zeggen "Omg max heeei!" Ze geven elkaar een knuffel en zo praten we met zijn 3e nog even over de race, tot dat noa opstaat "ehm, ik laat jullie eventjes alleen goed?" Ik knik en zo loopt ze de deur uit. "Ma-" probeer ik te beginnen maar word onderbroken door max "Tess voor dat je begint, weet dat ik niet boos ben ja.." "max... je hebt ten eerste alle recht om boos te zijn, en ten tweede ik heb me nog nooit zo schuldig gevoeld als hoe ik me nu voel"
Max kijkt je aan met een vragend gezicht "bedoel je dat je spijt hebt dat je Lando gezoend hebt?" "Ja.. ik.. ik hou van jou, en alleen van jou.. niemand kan daar zomaar tussen komen.." je begint te huilen waardoor max je in een knuffel trekt "he.. he.. het is oke schatje, het is logisch dat dit een keer zou gebeuren na al die tijd dat we samen zijn geweest maar ik ben er zeker van dat dit ons alleen maar sterker gaat maken" je komt met je hoofd omhoog vanaf zijn schouder en pakt met je handen zijn wangen vast. "Wil je me alsjeblieft een tweede kans geven?" Vraag je verdrietig en voor je het weer zoent max je "ik neem aan dat dat een ja is.." zeg je met een glimlachje en max knikt "als je me wel beloofd nooit meer met die Kelly te praten" zeg je serieus "ik beloof het schat" zegt max duidelijk en zoent verder met je.30 minuten later word er op je deur aangeklopt, "yes come in" zeg je en je ziet Lando binnen komen "hei ba-" maar hij stopt zodra hij max en mij samen op de bank ziet zitten "oh sorry i think i'm interrupting something" zegt hij met een boze stem "ehm max can you give us a sec?" Vraag je "yeah sure" en hij loopt weg. "Lan i need to talk to you.." en zo vertel je het hele verhaal...
"I.. I don't really know what to say but if this is what makes you happy than i'm happy too" zegt hij verdrietig "i'm so so sorry lan.. but my love for max is just different.. he's different.." Lando knikt en gaat dan met zijn hoofd tussen zijn knieën zitten voordat je wat kan zeggen hoor je hem snikken je trekt hem in een knuffel met zijn hoofd tegen jou borst "its not that i don't love you anymore, i do, i will always do but i guess its just not meant to be." "I love you to Tess, always and forever.." hij komt omhoog en geeft je voordat hij weggaat nog een kus op je mond en loopt dan je deur uit.
JE LEEST
he's different
RomanceJij bent een meisje genaamd Tess, je bent al sinds jongs af aan het vriendinnetje van Max Verstappen. tot dat er op een keer iets of iemand tussen komt.. (ps: dit is mijn allereerste verhaal so don't judge, maar tips zijn altijd welkom, er komen se...