Je blijft nog even zitten terwijl Lando de deur uitloopt, en begint dan te huilen het doet je oprecht heel veel verdriet om Lando zoveel pijn te doen ook omdat je super veel van hem houd maar dat juist de reden is dat je hem moet laten gaan. Na 10 minuten zie je dat de deur open gaat "hee liefje.. gaat het met je?" Hoor je noa zeggen je kijkt er aan en zonder wat te zeggen begin je weer te huilen, Noa is in no time bij je komen zitten en trekt je in een knuffel "he he meisie.. rustig maar, je hebt de goede keuze gemaakt en zo niet dat komt het ook wel weer goed geloof me" "ik weet ook dat ik de goede keuze heb gemaakt, maar om Lando zo verdrietig te zien maakt mij ook heel verdrietig.." zeg je met een aantal snikjes "ik weet het.. en dat is gewoon omdat je om hem geeft en Lando draait wel weer bij zodat jullie gewoon vrienden en collega's kunnen zijn!" "Je bent de beste noa, i love you" "i love you to" en zo zitten jullie nog even met zijn tweeën.
Na 5 minuten komt max je kamer weer op gelopen, je verteld hem alles en je ziet gelijk een opluchting op zijn gezicht, "schatje, zullen we naar het hotel gaan?" Vraagt max aan je "jaa graag, ik ben kapot.. oh wacht noa, waar slaap jij?" Vraag je "oh ik heb een hotel kamer geboekt in hetzelfde hotel als jullie, dus ik kan met jullie meerijden" zegt ze met een brede glimlach en zo rijden jullie met zijn drieën richting het hotel. Bij het hotel aangekomen geven jullie noa een knuffel en lopen jullie naar je kamer.(In dit stukje kan seksuele taalgebruik voorkomen)
Je loopt je kamer binnen gooit je jas uit en voordat je iets kan doen voel je max zijn handen om je middel "wat ben jij van plan lekkerding?" Fluistert hij in je oor "nou meneer verstappen ik was eigenlijk van plan om jou als mijn eigen klimrek te gaan gebruiken" zeg je met een sexy stem waardoor max je gelijk omdraait en begint te zoenen. Jullie lopen langzaam achteruit richting het bed en nog steeds raken jou lippen ze zijne, "ik heb dit gemist" zeg je kreunend "ik heb jou gemist" zegt hij daarna gelijk je kijkt hem aan en bijt dan zachtjes op je lip, omdat je weet dat max daar opgewonden van word "ohoh weet waar je aan begint" zegt hij met een geil lachje en zo gooit hij mij op bed, hij staat voor mij en doet zijn shirt uit en het enige wat ik kan doen is zijn mooie lichaam bewonderen, hij kruipt bovenop me en doet langzaam mijn shirt en broek uit en uit automatisme maak ik zijn riem en knoop los en trekt hij verder zelf zijn broek uit. Hij kruipt weer bovenop me en beweegt langzaam zijn heupen tegen mij aan waardoor er een klein kreuntje uit mijn mond ontsnapt "haha nu al.. en ik zit nog niet eens in je" zegt hij met een lach op zijn gezicht "sorry.. ik kan er ook niks aan doen" zeg je blozend en je draait max van je af waardoor jij op hem gaat zitten. Je beweegt je lichaam langzaam over zijne terwijl je met hem aan het zoenen bent. max houd je heupen vast met zijn handen en neemt de controle over van het tempo en legt je weer neer naast hem. Je doet zelf je bh uit waardoor max zijn onderbroek uit doet en jou slipje, hij trekt de la open waar de condooms liggen en trekt er een open met zijn tanden en doet hem om. Het is al een tijdje geleden voor jou dat je seks gehad hebt en vind t daarom ook best wel spannend of het pijn gaat doen ja of nee. "Wil je wel zachtjes doen?" Vraag je zachtjes "tuurlijk liefje.. maar we hoeven het ook niet te doen nu?" Vraagt hij bezorgd "nee ik wil het, ik wil jou" zeg je duidelijk "oke, als je maar wel gelijk aangeeft als het niet gaat ja?"
"Komt goed babe" en zo voel je max in je komen..(Dit was het stukje)
1 uurtje later lig je weer naast max, "we hebben oprecht nog nooit zulke goede seks gehad schat" zegt max opeens "hahahah ja daar geef ik je geen ongelijk in" jullie moeten allebei lachen en vallen dan arm in arm in slaap.
Het is 3 uur s'nachts en je schrikt wakker van je telefoon die afgaat, je kijkt op je telefoon en ziet daar "Lando" staanTess:
"Huh Lando.. its 3am whats going on?"Lando:
"Tess i'm so sorry to call you but i'm not Lando i'm max his best friend"Tess:
"Oh no, whats going on?"Lando (max):
"Lando is so drunk and he's mad at everyone and everything, he destroyed his whole house and the only thing he keeps saying is that he needs you.. so is there any chance you can come?"Tess:
"Yeah ehm i will wake max to tell him and then i'll be on my way, see you in 10"Lando (max):
"You're the best"Je weet niet zo goed wat je moet gaan verwachten maar als Lando echt zo is en ik de enige ben die het kan stoppen moet ik wel gaan "babe.. max.." fluister je zachtjes "hmhmhm ja" mompelt hij "max luister, max die beste vriend van Lando belde mij net dat Lando in de problemen zit en hij me nodig heeft dus ik moet daar even heen.." "oh wow.. is het heftig?" Vraagt max slaperig "nou hij vertelde dat hij zijn hele huis had gesloopt, maar ik weer niet zo goed wat ik moet verwachten" "oke schat ga maar snel, ik zie je wel weer verschijnen" je geeft hem een kus, trekt je joggingsbroek aan en een trui van max en loopt de deur uit.
JE LEEST
he's different
RomanceJij bent een meisje genaamd Tess, je bent al sinds jongs af aan het vriendinnetje van Max Verstappen. tot dat er op een keer iets of iemand tussen komt.. (ps: dit is mijn allereerste verhaal so don't judge, maar tips zijn altijd welkom, er komen se...