He's different part 5

220 3 0
                                    

Na een uur wachten in het ziekenhuis mag je eindelijk naar max toe, je loopt naar zijn kamer en ziet hem daar liggen. "Hee knapperd" zeg je zachtjes max kijkt op en is zo blij je weer te zien "omg schatje kom hier" je loopt naar hem toe en knuffelt hem heel hard. "Ik dacht dat ik je kwijt was max" zeg je huilend, max begint nu ook te huilen "schatje, dat dacht ik ook maar weet je wat mij heeft gered?" Je schud nee "jij, jij hebt mij gered. Ik was buiten bewustzijn en door jou stem ben ik weer bijgekomen" je begint nog harder te huilen en houd hem nog steviger vast. "Heb je gehoord van mijn conflict met lewis?" Vraag je een beetje bang en bezorgd "haha ja dat heb ik gehoord, en ik ben nog nooit zo trots geweest op mijn meisie" zegt hij lachend waardoor jullie allebei in de lach schieten.

De volgende dag worden jullie allebei wakker, nog steeds in het ziekenhuis. Het is niet zeker wanneer max weer mag rijden aangezien hij sowieso nog een week in het ziekenhuis moet liggen. Terwijl jullie aan het praten waren over hoe slecht het ziekenhuis eten is komt christian de kamer in gelopen, je staat op om ze even alleen te laten maar christian wilt dat je erbij blijft en hij start met praten "he max i hope your doing good?" "Yeah i'm okay" "great.. uhm i spoke with the doctor and he told me that you can't drive for a month.." "I already thought that.." zegt max verdrietig "so we need a driver for your seat, and i only had one person in mind" zegt christian voorzichtig en hij kijkt naar jou, ik kijk naar christian en dan naar max "wait! Me?!" Roep je verbaasd "yeah you Tess, we know how good you are and i think that max would prefer you than somebody else" je kijkt naar max en hij knikt naar je. "Sooo what would you say...?" Zegt max "ofcourse i do it! Everything for you babe" zeg ik enthousiast "well, see you tomorrow then for your first practice" zegt christian en hij loopt weg. "Omg max het spijt me heel erg voor jou maar IK BEN ZO BLIJ" roep je. Max moet lachen en verteld dat hij ook super blij voor je is.

Het is de volgende dag, je had vannacht in het hotel geslapen aangezien je een goede nachtrust nodig had. Je kleed je aan en gaat dan richting het circuit, aangekomen op het circuit loop je gelijk door naar je kamertje en trekt je je Red Bull pak aan en loopt naar de auto. Christian staat je daar op te wachten om even alles door te nemen "so Tess, in the first few laps you need to become one with the car, after that you can drive how you want okay?" "Yeah sure, lets do this" je stapt de auto in en doet alles goed "radio check" hoor je door je oortje "yes loud en clear" zeg je serieus terug en je rijd zo de pit lain uit. De auto voelt iets anders aan dan jou eigen auto maar voor de rest valt het wel mee. "So Tess how does the car feel?" Hoor je door je oortje "it's almost the same as my own car, but faster, a lot faster haha" zeg je lachend "haha yeah we know, so if you got the feeling that you can drive a good lap you are free to go" "okay thanks" je neemt het gelijk in je op en gaat klaar staan bij start en begint je rondje. Het gaat super lekker je hebt een rondje van 1.28.007 "well done Tess! You have the second time" "wauw that was petty awesome f*cking hell" zeg je buitenadem, en je rijd de pit lain weer in.

Na het oefenen bel je gelijk naar max om alles te vertellen, max is super blij en trots op je. Je loopt nog een beetje over het circuit tot dat Ziggo je vraagt voor een interview. "Heee Tess mogen we je even storen?" Hoor je olaf zeggen. "Jaa tuurlijk! Ben toch nu even niks aan het doen" "yes top! Nou ten eerste hoe is het met max?" Vraagt olaf bezorgd "Jaa het gaat een stuk beter met hem, hij moet nog een weekje in het ziekenhuis liggen maar hij mag een maand niet rijden." "Een maand? Dus dat betekend dat er iemand anders moet gaan rijden op max zijn plek, weten jullie al welke man dat gaat worden?" Je bedenkt of het handig is om al te vertellen dat jij gaat rijden maar het komt toch een keer boven de tafel. "Jaa toevallig weten we dat al, en de VROUW die gaat rijden voor max ben ik!" Zeg ik vrolijk "nee dat meen je!! Hoe vet! Het allereerste meisje ooit die in een formule 1 wedstrijd gaat rijden en ook nog uit nederland hoe bizar is dat!" Zegt olaf heel enthousiast. Jullie praten nog verder over een aantal dingen en dan is het tijd om te gaan.
Terwijl je naar je hotel loopt stopt er een auto naast je, het is een oranje McLaren en je weet gelijk wie het is. "What is such a beautiful girl doing here all alone?" Hoor je Lando zeggen "well my boyfriend lays in the hospital so i have no one to walk with muppet" zeg je plagend. Lando moet lachen en vraagt of je met hem een stukje wilt rijden, je gaat ermee akkoord en stapt bij hem in.

Jullie rijden een heel lang stuk tot dat jullie op een afgelegen plek aan komen "so Tess what do you think, you wanna drive?" Vraagt Lando "oeeh yeah sure!!" Zeg ik enthousiast en jullie wisselen van plek. Je zet alles op maat en start de auto en begint met rijden. "Damn this car is fast" zeg je verbaasd. Lando lacht en zo rijden jullie nog een stukje. Jullie hebben de grootste lol en lachen om elk ding. terwijl je nog aan het rijden bent vraagt Lando aan je of je nog met hem naar huis wilt gaan, je knikt ja en zo rij je naar zijn huis toe.

(Part 4!!!!)

he's differentWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu