Eenmaal aangekomen bij het ziekenhuis raap ik alle moed bij elkaar geef Lando een knuffel en loop naar binnen, ik ben oprecht heel zenuwachtig en heb geen idee waarom. Aangekomen bij max zijn kamer klop ik aan maar krijg geen gehoor, "max? Halloo?" Roep ik terwijl ik de deur open doe maar max is nergens te vinden. Ik probeer hem een aantal keer te bellen maar telkens word ik opgehangen, ik besluit om jos te bellen max zijn vader.
Aan de telefoon:
Jos:
Hei Tess met jos!Tess:
Heei jos! Hoe is het?Jos:
Ja gaat goed hoor meisie met jou ook?Tess:
Ehm nou ja het ging goed tot dat ik in het ziekenhuis kwam en max nergens meer kan vinden..Jos:
Huh.. wat raar? Hij appte mij net nog dat hij Netflix zat te kijken in zijn bed.. ik zal hem wel even bellen en dan app ik je wel even als ik weet waar hij is ja?Tess:
Jaa isgoed dankjewel josJos:
Geen probleem meisje, en maak je niet te druk max is gek op jeJe hangt de telefoon op en gaat op de stoel naast max zijn bed zitten wachtend op het appje van jos, je besluit om Lando even een appje te sturen of hij max gesproken heeft maar Lando weet ook van niets. Een aantal minuten later krijg je een appje van Jos
Jos: hee meisie, max is beneden in het restaurant!
Tess: oh echt? Met wie?
Jos: dat vertelde hij niet, hij zei dat hij even weg moest uit zijn kamer.
Tess: heb je verteld dat ik er ben?
Jos: nee ik heb gewoon gevraagd waar hij was.
Tess: okee dankjewel jos, tot snel!
Jos: tot snel!Je stapt gelijk uit je stoel om naar het restaurant te lopen, het ziekenhuis is echt extreem groot en aangezien max helemaal in de west vleugel ligt duurt het minstens 15 min tot dat ik bij het restaurant aan kom. Eenmaal aangekomen zoek ik naar max tot dat ik een ander bekend gezicht zie Kelly piquet zie ik voor mij neus lachend praten met mijn vriend. Max en Kelly hebben samen een klein verleden, toen max en ik 5 jaar een relatie hadden is hij vreemdgegaan met haar het was toen gelukkig alleen bij zoenen gebleven maar daardoor zijn wij een half jaar uit elkaar geweest. Na dat half jaar wist max 100% dat ik de ware voor hem was en heb ik hem na een enorm lastige beslissing een tweede kans gegeven en hem vergeven na de enorme pijn die hij mij heeft aangedaan, maar om ze nu zo weer samen te zien doet heel veel pijn. Je merkt dat je ogen vochtig beginnen te worden en voor je het weet rollen de eerste tranen al over je wangen, je ziet dat max je heeft gezien en terwijl max opstaat om naar je toe te komen ren je weg naar de uitgang van het ziekenhuis. Je hoort max nog roepen maar je blijft rennen tot je bij een klein steegje uitkomt, je leunt tegen de muur en valt dan neer op je knieën. "Hoezo doet hij mij dit weer aan, waar heb ik dit aan verdiend" zeg je in je gedachtes. Je besluit om Lando te appen, het enigste wat je stuurt is je locatie en voor je het weet krijg je een appje terug "i'm on my way stay there."
5 minuten later hoor je de auto van Lando al aankomen, je loopt vast uit het steegje zodat je gelijk kan instappen. Je stapt in en begint gelijk weer met huilen, Lando pakt je automatisch vast en blijft je vasthouden. "Lando, he he he...." Zeg je stotterend "he babe its okay, you don't have to say anything i'm here calm down okay" je knikt en knuffelt Lando terug. Na een tijdje ben je weer kalm en heb je alles uitgelegd aan Lando, hij vind een echte naai streek en bied je aan om bij hem thuis te slapen tot dat het weer goed is en zo rijden jullie terug naar lando's huis. Nog steeds lig je op zijn schouder met je hoofd en hou je zijn arm vast, waardoor Lando automatisch zijn hand op jou been legt.
JE LEEST
he's different
Storie d'amoreJij bent een meisje genaamd Tess, je bent al sinds jongs af aan het vriendinnetje van Max Verstappen. tot dat er op een keer iets of iemand tussen komt.. (ps: dit is mijn allereerste verhaal so don't judge, maar tips zijn altijd welkom, er komen se...