1.Bölüm

92 3 0
                                    

Multimedia : Melodi

Bugün pazartesi,yeni okulumda ilk günüm olmasa eziyet diyebilirdim.Kahvaltı yaparken babamın bıraktığı notlardan birini gördüm.

"Haftasonu iş seyahatindeyim Esra'yla birlikte kalıcaksınız kendine dikkat et çok öptüm."

Sevgili babacım (!) bir hafta sonu daha bizi yalnız bırakıyor.Esrada benim sevgili bakıcım.Erkek olsam ona kayardım ha.

---

Otobüsteki ter kokusuna daha fazla dayanamayıp indim ve koşmaya başladım.Bizde de mide var mübarek.Müdür yardımcısından sınıfımı öğrenip koridorda ilerlemeye başladım.Sınıfı bulmak biraz uzun sürsede içeri girince rahat bi nefes aldım.Dersimizin beden olması beni sevindirdi aslında söylemesi bile güzel ; pazartesi ilk iki ders beden.Spor salonuna girdiğimde hoca sınıfı iki takıma ayırmış basketbol maçı yaptırıyordu uzaktan akrabalığım var basketbola diye düşünüp bende bir takımda yerimi aldım.Maç başladığından bu yana bana gelen tüm topları çaldı hayırsızlar.Maçın bitişine doğru kafama yediğim koca top sayesinde kendime geldim.

"Dikkat etsene hayvan!"

Tüm sınıf gülmeye başlarken bana doğru bir çocuğun yaklaştığını farkettim.Yediğim top sayesinde yerde yattığım için şuan da nasıl bi halde olduğumu göremiyordum.Çocuk elini uzatınca ters ters bakıp elini ittirdim ve kendim kalkmaya çalıştım ama güçsüzlüğüm sağolsun popomun üstüne düştüm.Bu sefer çocuğun elini tuttum ve hızla ayağa kalktım.Bakışların üstümde olduğunu hissetmek beni utandırdı,gülme isteğim gelse bile sinirli gözükmem gerekiyordu.

"Özür dilerim"

Çocuğu görünce "Hşt yakışıklı tanışakmı" diyesim geldi.

"Bi zahmet" 

Bir daha düşünmeden konuşmamalıyım sanırım

"Buz getirebilirim istersen?"

İç sesim "Tatlı şey seni.s.s" derken dış sesim "Sevinirim" demekle yetindi.

---

Kafamda buzla kaldırımda oturmak ne kadar doğru bilmiyorum ama şuan canımın acıdığı apaçık ortada.

"Salak salak hareketler yapma millet deli sanıcak"

"Keyfimizden yapmıyoruz heralde canım acıyor ayrıca çok kibarsın"

"Öyleyimdir"

"Ayrıca öküzsün" diye mırıldandım

"Efendim?"

"Hava iyice bozmuş diyorum"

"Hava güneşli" dedikten sonra sırıtmaya başladı.Sırıtırken yanaklarının çökmesine eridim diyebilirim

"Yeter kıçım düzleşti" diyip okula doğru ilerlemeye başladım.Çocuğun adını öğrenmem ikimiz içinde iyi olur yoksa kendisine yakuşuklu diye hitap etmek zorunda kalıcam.Selam yakuşuklu

"Kapının önünden çekilde içeri girelim"

Kapı pervazında hayal kurmamakla ilgili küçük çaplı bir reklam.Rezillik valla rezillik

"Pardon dalmışım" sınıfa daldıktan sonra arkamdan geldi ve elini uzattı

"Ben Uzay"

İnce uzun parmaklarına hayranlıkla baktıktan sonra elimi uzattım

"Bende Melodi"

Çocuğun tırnağı bile güzel

"Yanım boş oturmak istermisin bence evet"

Kıkırdadım "Evet"

---

Öğle molasından sonra çoğu kişi uyumayı tercih etti,ben resim çizmekle meşguldüm Uzay'sa dışarıyı seyrediyordu.Resim çizmeyi bırakıp ona bakmaya başladım.

"Çok bakma şaşı kalırsın"

Ağzım açıkken bana dönüp sırıtmaya başladı ve eliyle çeneme vurdu.Sensör falan mı vardı bu çocukta bakanı algılıyor heralde

"Dışarıya bakıyodum ben sana değil" yalanın daniskası,allah affetsin.

"Pekala öyle diyelim öyle olsun,ne çiziyosun?"

"Resim"

"Ciddi olamazsın"

"Yemin ediyorum" ikimizde gülüp önümüze döndük.Hayal dünyama kısa bir yolculuktan sonra hocanın beni dürtmesiyle kendime geldim.

"Kızım sen yeni gelmişsin hele bi kendini tanıt"

Sırıtmaya başladım,kısa sürede sırıtışım tüm ağzıma yayıldı.Dersin son 10 dakikasında beni yeni farketmesine mi gülsem "Hele bi kendini tanıt" demesine mi 

"Melodi ben,buraya yeni taşındık babamla birlikte yaşıyorum,bu kadar" hoca bana sen hayırdır bakışı attıktan sonra dersi anlatmaya devam etti.

Bir süre sonra kapı çaldı ve içeri esmer bir çocuk girdi.Yüzünü henüz göremedim ama bana çok tanıdık geldi.Aramızda mesafe olmasına rağmen Uzay'ın kasıldığını hissedebiliyordum.Kızgın bir şekilde o çocuğa bakıyordu.Çocuk Uzay'a doğru dönünce sırıtmaya başladı.

"Geç kaldım sorun olur mu" diye dalga geçmeye başladığı sırada gözü bana kaydı ve yüzündeki sırıtış tamamen silindi.

"Baran"

Oyun BaşlasınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin