- Lisa gyere már, mert elkések miattad a munkából! Szólt MinHee. Most azt kérdezitek, hogy miért nem szólítom anyának. Egyszerű a válasz, mert nem az igazi anyukám ahogy az apukám se. Meg sem érdemlik, hogy így szólítsam őket. A férje Lee Hyujint sem mondanám minta szülőnek. Hogy miért? Azt majd megtudjátok. Amúgy a nevem Kim Lisa és, hogy miért ne m a Lee nevet viselem? Nem tudom. De egyet tudok, hogy nem bírom itt sokáig.
- Itt vagyok. szólaltam meg halkan
- Na végre azt hittem mire elérsz a nap is elmegy. Mondta ridegen. Egy kéz csattant arcomon, de ezt már meg sem éreztem. Ezt csak ezért kaptam, mert nem voltam kész időben. A mindig pontos lány miért késett? Mert napról napra egyre több foltot kell lealapoznom és nem megy olyan gyorsan. Fáj minden mozdulat.
- Indulj! parancsolt rám. Hyujinék úgy bánnak velem, mint egy kutyával, de nem csak ők. Az iskolában van egy Mina nevezetű lány ő a suli királynője. Szinte már mindenki meg volt neki. Itthon a nevelőim az iskolában ő vagy a csatlósai bántanak. Nem szóltam senkinek, hisz nem is tehetem meg. Mina apja a polgár mester a nevelőim meg az alkalmazottai. A lány tisztában vele, hogy ha szól az apjának akkor a szüleimet kirúgják ami meg nekem nem lenne jó, mert akkor elvernek. Meg volt kötve a kezem és akkor hogy is próbálkoznék mindig én jönnék ki vesztesnek, így inkább elviselem ezt, mint a tetteim következményét. Nem csinálok semmit hagyom magam. Egyedül egy kávézóban érezhetem magam biztonságban ahol dolgozom. A nevelőim nem tudnak róla, de jobb is így. Ott van egy kollégám Jisoo egyedül vele szoktam beszélgetni. Kicsit nálam idősebb, de nagyon kedves csupa szív ember. Ő sem tud erről neki csak a boldog oldalamat mutatom ahol nincs semmi baj vagy legalábbis próbálom azt mutatni. Napról napra egyre nehezebb. Alig bírok járni így a felszolgálás is nehezebben megy így amikor van rá lehetőségem inkább kaszázom, de nem mindig van szerencsém.
- Á itt van a kis különc. Ajaj ez Mina volt. - Gyere csak ide. Mikor oda értem lerántott a hajmnál fogva a földre ez most sokkal jobban fájt, mint szokott a tegnapi verés miatt. Fájdalmasan felszisszentem.
- Ó csak nem fájt? kapott szája elé drámaian Mina. Gonosz mosolyra húzta ajkait. - Te szegény úgy sajnállak. kacagott fel ördögien. Leöntött egy üveg vízzel amit az egyik csicskája kezéből vett ki név szerint Jenni. Ő a második leggonoszabb ember a suliban persze csak Mina után. Ő is körül ugrálja Minat. Öri barik. Felálltam és leporoltam magam amennyire csak tudtam. Elsétáltam tudom, hogy ezzel megástam a síromat, de becsengettek és ha beírnak hiányzónak Hyujin tuti kinyír. Ha egy négyesért megvert akkor mi lenne ha egy hiányzásért?
- Hé te meg hova mész?! Még nem végeztünk. Ezt még megkeserülőd. Hallottam meg Mina vészjósló hangját , de nem rosszabb Hyujinnal.
Szerencsére időben beértem így egy kicsit megnyugodtam, de nem teljesen.
Iskola után épp a kávézó fele tartok amikor hirtelen berántottak egy síkátorba. Hát persze, hogy Mina ki más lenne.
- Kislány, hogy képzelted, hogy csak úgy ott hagysz. Hm? Nem válaszoltam. Biccentett a srácoknak, hogy mehet tudtam, hogy ebből, már nem jövők ki jól.
Úgy elvertek, hogy alig bírtam talpra állni, szerintem még pár bordám meg is repedt.
Beléptem a kávézóba és magamra erőltettem egy mosolyt. De az azonnal le is hervadt amikor jisoo megölelt. Azt hittem, hogy ott fogok elájulni, de nem tettem még hang sem jött ki a torkomon.
- Késtél történt valami? Te mindig pontos vagy.
- Tudom csak utolsó órán dogát írtunk és kicsit elhúzodot így lekéstem a buszt is. Sóhajtottam ahogy elengedett. Még az egyetlen embernek is szemrebbenés nélkül hazudok aki kedves velem.
- Nem baj gyere. Gyorsan átöltőztem és mentem is felvenni a rendeléseket.
- Szia mit hozhatok? kérdeztem kedvesen a fájdalmamat leplezve.
- Egy karamellás Americanot dupla habbal. Mondta a srác
- Máris hozom. Azzal el is mentem elkészíteni a kávéját.
Lassan elindultam haza, mert véget ért a műszakom.
------------------------------------------------------------------------------------
Remélem eddig tetszik a story. Próbálom, majd gyorsan hozni a következő részeket.
Addig is olvassátok el a másik könyvemet.😁
Kommentbe írjátok meg, majd a véleményeteket.
YOU ARE READING
Trauma. (Myg.) Befejezett
Science FictionEgy lány akinek nincs túl jó élete, de egy véletlen hiba miatt megváltozik és élete. Az eddig megválaszolatlan kérdésekre is megkapja a választ.