- Ismered? kérdezte Nam
- Ja ő hozta ki tagnap a kávém. Szóval egy kávézóban dolgozik. - Bemehetek hozzá?
Hobi szemszöge
- Szia kopogtattam meg az ajtót, mert nem vett észre, hogy bejöttem, de tévedtem.
- Szia Karamellás Americano?
- Szóval emlékszel.
-Igen jó az arc memóriám. Nézett végre rám, de azoktól az üres tekintettől még én is megijedtem.
- Nem félsz? kérdeztem és leültem mellé tartva a tisztes távolságot.
- Miért kéne? Ha leakartok lőni megteszitek habozás nélkül, mert a maffiában nincs kegyelem, vagy nincs igazam? billentett oldalra a fejét
- Honnan tudod, hogy ez a maffia?
- Hát elraboltok egy lányt. A pincébe kifaggatják. Megakartatok ölni, mert nem én voltam az az ember aki kell nektek. Aztán bezárják egy kamerás szobába. Mindenkinél van egy fegyver. Nálad is pedig itthon vagytok tudomásom szerint. Döbbenten hallgattam Honnan tudja, hogy van nálam fegyver? - Múltkor is volt nálad, de nem szóltam. csak egy pillanatra nézett rám.
- Miért?
- Mert akkor az emberek pánikba estek volna te meg lebuktál volna. De máskor jobban rejsd el. Ezzel be is fejezte a mondandóját.
Csendben felálltam és leültem a fiúkhoz a nappaliba.
- Ti is halottátok? kérdezem még mindig döbbenten.
- Igen, tud valamit a csaj. mondta Suga
- És az a tekintett olyan üres volt borzongtam meg
- Lassan indulni kéne mindjárt 5 óra.
- Hova megyünk? kérdezte Jin
- Elrabolni az igazi Minat mondta Tae
- De honnan tudjuk, hogy ő lesz az ? kérdezem
- Lisa mutatott róla képet és mondta, hogy hol lesz.
- És hisztek neki? képedt el Suga
- Egy próbát megér rántott vállat Tae.
- De induljunk. Suga Jimin gyertek velem. mondta Nam
A fiúk elmentek mi addig elvonultunk a szobáinkba.
- Bejöhetek? kukucskált be Tae az résen.
-Persze gyere csak. Mit szeretnél?
- Lisaról lenne szó
- Csak nem tetszik neked? húzogattam a szemöldököm.
- Nem, nem erről van szó, szerinted nem viselkedik furcsán? nézett rám komolyan. Még mielőtt válaszolhattam volna Kook benyitott.
- Miről beszélgettek? Én is jövök.
- Lisaról felelte Tae
- Csak nem tetszik neked? húzogatta perverzen a szemöldökét Kookie.
- Nem. Szerinted nem viselkedik furcsán?
- Ezt, hogy érted? értetlenkedett Kook.
- Hát amikor Nam fegyvert fogott a fejéhez láttam a szemében a rettegést.
- Ez természetes, hisz majdnem meghalt.
- De én nem úgy láttam, hogy attól félt volna, hogy meghal hanem valami mástól.
ESTÁS LEYENDO
Trauma. (Myg.) Befejezett
Ciencia FicciónEgy lány akinek nincs túl jó élete, de egy véletlen hiba miatt megváltozik és élete. Az eddig megválaszolatlan kérdésekre is megkapja a választ.