3. Fejezet

32 3 0
                                    


Suga szemszöge

Kook elindult a pince felé így nekem maradt Lisa. Mikor benyitottam hozzá épp akkor vett be egy gyógyszer. 

- Az mérgező bogyó ?

- Nem 

- akkor mi? 

- görcs oldó lányos problémára. Miért jöttél.......?

- Suga segítettem ki.

- Miért jöttél Suga?

- Jin küldött kaját.

- Nem vagyok éhes, de azért köszi 

- Hát te tudod, de Jin mérges lesz, hogy nem etted meg. próbáltam oldani a helyzetett, de ez sem segített. 

- Nem kérem, de mond meg neki, hogy biztos finom lett.  még mindig nem nézett rám.

- Hát az biztos simogattam meg a hasam . 

- Majd máskor megkóstolom, de nem most. emelte rám a tekintetét, de az félelmetesen üres volt.  Ezt meg mi lelte? Kedves voltam nem? 

Kimentem majd leraktam a pultra a tálat. Kook is akkor ért vissza, de az övé üres volt.

- Melyik nem ette meg? tette csípőre a kezét Jin. Ajaj. Ha Lisa eddig  nemhalt meg akkor most fog. 

- Lisa feleltem halkan. Jin megfogta a tálat és bement a lányhoz.

- Miért nem etted meg??! hallottam Jin mérges hangját csukott ajtón keresztül is. Jobbnak láttam, hogy én is bemenjek, mert Jin nagyon veszélyes tud lenni ilyenkor.

- Mert nem voltam éhes. Válaszolta nyugodtan a lány. Közelebb sétáltam az asztalhoz amelyiken a gyógyszer volt. Szerencsémre még nem rakta el 

- Éhen akarsz halni? kérdezte már nyugodtan Jin.

- Az is jobb lenne. mondta, mire mind a ketten ledöbbentünk.  Miért akar meghalni?

- Te meg akarsz halni? remegett meg Jin hangja 

- Ahhoz is szerencsétlen vagyok mondta mintha ez természetes lenne.

- Miért? kérdeztem most én. 

- Mert pont akkor raboltatok el. Hát ő tényleg szerencsétlen.

- De miért?

- Mert......... unalmas az élet. Láttam, hogy gondolkodik a válaszon.

- De azért ezt edd meg . Jin leakarta tenni a tálat az asztalra.

- Mondtam, hogy nem vagyok most éhes emelte fel kicsit a hangját a lány.

- De később majd az leszel. próbálkozott tovább. 

- Azt mondtam, hogy nem eszek. válaszolt ridegen. 

Jin szomorúan kisétált és pedig követtem. Leültünk a konyhába, Jin csak szomorúan bámult maga elé én meg csak nyomkodtam a telefont, mintha nem érdekelne, pedig igenis érdekelt a lány, hogy miért akar öngyilkos lenni. 

- Miért vagy ilyen szomorú Jin lépett be a konyhába Hobi. Nem válaszolt. 

- Lisa visszautasította a kaját. mondtam.

- Mi a.... döbbent le. - De Jin nekünk már ilyenkor a fülünkön keresztül nyomná le. mondta.

- Meg akar halni. mondta halkan Jin 

- Mi van!!!! akadt ki Hobi. - Mi az, hogy meg akar halni??!!

- Ha akkor nem raboljuk el akkor már nem élne. folytatta Jin.

Trauma.  (Myg.) BefejezettWhere stories live. Discover now