Capitolul 2

118 12 0
                                    

Si asa mi.am petrecut eu sambata la liceu curatand chipul stramb al lui Lucy de pe banci si pereti alaturi, desigur, de Emma cu care sa zicem ca timpul a trecut mai repede..

Nu v.am prezentat.o prea bine pe Emma si nici pe mine.. si nici pe Lucy ... pai sa incepem..

Emma dupa cum am mai spus este prietena mea cea mai buna, este putin mai scunda de cat mine, are parul lung si brunet.. are niste ochi caprui-verzui minunati, este opusul meu dar totusi ne contrazicem rar si gandim in multe situatii la fel.

Lucy este muuuult mai inalta decat mine, este roscata cu un par lung stralucitor si ochi verzi-albastri.. si cu un corp de invidiat.. iar eu, eu sunt o fata mega slaba, mai mult decat ar trebui, am un par blond, lung , dar nu la fel de stralucitor ca al lui Lucy .. si am ochii albastri.

Dupa munca grea de sambata la liceu, am hotarat impreuna cu Emma sa facem o noapte alba la mine acasa. Am ajuns acasa si am strigat.o cu o voce obosita pe mama:

- Mamaaa, avem musafiri noaptea asta!!

Desigur ca nu mi.a dat mare importanta cand a vazut ca asa zisul musafir este Emma.. pt ca ea facea oarecum parte din familie.

- Va este foame? *a intrebat mama pe un ton grijuliu*

Emma mi.a aruncat o privire si in 2 secunde eram in fata frigiderului infulecand salata boeuf delicioasa facuta de mama. Am urcat la etaj in camera mea unde i.am aruncat Emmei una dintre pijamalele mele. Dupa ce ne.am imbracat in pijamale am sarit in pat si o liniste umpluse camera mea micuta.

- Dar ce esti asa tacuta, a murit vreunul dintre Teddy sau Lucy? *a intrebat ea pe un ton sarcastic*

- Da-ti una peste gura daca nu te refereai la adevarata Lucy. *am zis eu dezgustata ca mi.am botezat nevinovata #hamsterita cu numele asta*

- Deci ce o sa facem in seara asta? *a schimbat ea subiectul chicotind*

- Hmmm.. n.am multe idei..

- Haide, deschide un subiect..

- Mi.e foame.. putina ciocolata banuiesc ca ma va ajuta sa gandesc.

- Imi doresc sa fac ceva special in vara aceasta. *am spus eu cu gura plina de ciocolata*

- Suntem in aprilie, te gandesti deja la VARA? *a spus Emma in timp ce radea, iar ciocolata aproape ca.i iesise pe nas*

- Pai nu mai este foarte mult. *am raspuns bagandu.i calendarul in ochi*

- Si... ce planuri ai? *a spus asta cu o fata mai perversa.. ceea ce parea foarte dubios, dar am iertat.o avand in vedere ca era 2 noaptea*


- Mai taci..! *am spus eu impingand.o jos din pat*

Si asa a inceput o lupta cu pernele distractiva.. dar si dureroasa. Am luat o pauza si am cautat un film. Desigur, pentru ca Emma este foarte pretentioasa, nu ne.am mai uitat la nimic.

Era 3, era noapte, era liniste, era o atmosfera perfecta pentru somn, ne.am invelit si am incercat sa adormim, ceea ce ar fi fost foarte usor daca nu incepeam eu cu criza mea incontrolabila de ras ... problema era ca nu aveam niciun motiv sa rad in halul ala *sa speram ca oboseala a fost de vina*.

- Tina?! * intreba Emma obisnuita cu 'crizele' mele de ras*

- Da?

- Sti ca intr.o luna se alege regina?

- Si.. ce.i cu asta? Insuportabila de Lizy va iesi regina...

- Problema este ca suntem printre persoanele care aranjeaza sala...

- Poftim, nu e de ajuns ca o sa o vad pe scena .. trebuie sa o vad pe scena pregatita de mine..?

- .. din nefericire.. nu prea avem de ales.

- Pff.. ok.. hai sa ne punem la somn. Nu vreau sa ma mai gandesc la asta.


The TruthUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum