Capitolul 11

62 8 0
                                    

Pe la 11, baietii au plecat acasa, iar eu am ramas cu Emma continuandu.ne mini-petrecerea.

Marti, normal ca Emma s.a trezit inaintea mea.

- Tinaaaaaaaa! *tignalul ei ascutit ma surzea*

- Ce naiba ai? *am spus eu alarmata*

- Nimic, doar voiam sa te trezesc. *a raspuns ea calma cu o voce de ingeras*

- Asa trezesti tu un om? Asa omori un om! *am zis eu revoltata*

- Eh.. nu era mare pierdere daca faceai atac de panica. *a adaugat Emma sarcastica*

- Hăh.. Ce nesimtita.. *am zis eu prieteneste.. lovind.o cu o perna cat de tare am putut*

- Auch! Misca si imbraca.te sa plecam.

M.am imbracat si am pornit spre scoala. Cand am ajuns Andrew a imbratisat.o pe Emma, dar Chad nici macar nu m.a salutat...

Intrebarea era de ce.. de ce nu vorbea Chad cu mine...

- Chad..? *l.am strigat eu in soapta*

M.a auzit si s.a intors.

- Ce doresti? *m.a intrebat arogant, dar in ochii lui puteam vedea tristetea*

Pur si simplu am inlemnit cand i.am vazut fata plina de tristete si dezamagire. Am ezitat sa mai zic ceva pentru ca ma simteam vinovata... Era un sentiment foarte ciudat pentru ca ma simteam vinovata chiar daca eram nevinovata.

La prima ora inainte de a intra in clasa Andrew a imbratisat.o pe Emma sarutandu.i fruntea apoi m.a imbratisat si pe mine prieteneste.

- Ce.i cu fata asta de catelus plouat? *m.a intrebat Andrew inainte sa se sune de intrare*

- Chad.. *am oftat eu*

- Pai dupa ce i.ai facut, nu ma mira ca este asa...

- Dar eu.. eu ce.am facut?

Clopotelul a sunat, iar noi am intrat in clasa. Am stat toata ora si m.am gandit ce.am facut. Eram cuprinsa intr.un fel de transa. Nu mai clipeam, imi apareau in fata ochilor doar imagini cu mine si Chad fericiti. Nu.mi amintesc niciun moment in care sa ne fii certat.

Dupa ore am mers sa aranjam sala, dar Chad n.a venit.

- Unde este Chad?

- Pai se simtea prost asa ca a zis ca se duce sa se plimbe.

Am izbucnit in plans. Oricat am incercat sa nu plang, nu m.am putut abtine. Mi.am ascuns fata in palme si m.am ciupit amintindu.mi ca nu.i facusem nimic. Am aranjat deprimata cateva scaune si mese, apoi am plecat spre casa.

Eram singura in casa si dupa cum am mai spus urasc singuratatea. Am vorbit cu mama pe facebook si a spus ca matusa are nevoie de ei acolo pentru a.si construi nu stiu ce afacere asa ca vor mai intarzia cel putin o luna. Am oftat si am zis ca e in regula desi nu era.

N.am dormit toata noaptea pentru ca eram singura si speriata si desigur din cauza lui Chad. Am vrut sa.l sun, dar gandul ca as fi putut inrautatii situatia nu m.a lasat s.o fac.

Emma a venit la usa mea ca in fiecare dimineata. Eram sub patura. Eram deprimata si eram trista din cauza unui baiat de care se pare ca.mi pasa oricat as nega asta.

- Tina, ce s.a intamplat defapt intre tine si Chad? *a intrebat ea dand patura de o parte ca sa se poata aseza*

- Nu stiu! *am tipat datorita nervilor* Iarta.ma Emma ca am ridicat tonul.

- Nu.i nimic. Inteleg. *m.a imbratisat apoi mi.a scos niste haine din dulap*

Am mers la scoala. Am decis sa.mi ascund sentimentele. Am spus tuturor ca sunt bine atunci cand m.au intrebat de starea mea, desi nu eram. L.am vazut pe Chad mergand cu privirea in jos. Nu vorbea cu nimeni. Nici macar nu m.a privit.

Am avut ora de chimie pentru a doua oara pe saptamana asta. M.am asezat langa Brad.

- Hei. Ce.i cu fata asta?

- Nimic.

- Hmm.. nu sunt prost. Am auzit de cearta ta cu Chad..

- Cine ti.a spus??

- Pai Lucy e o barfitoare de mana intai.

- Nemernica! Si.a dorit atat de mult sa nu fiu impreuna cu Chad.. *i.am aruncat niste priviri intepatoare*

- Ea spune ca v.ati certat datorita unui mail rautacios pe care i l.ai trimis.

- Poftim?? Nici macar nu folosesc mail.ul. *am spus eu in soapta incercand sa.mi pastrez calmul*

Ooo NU! Ea a facut.o! Ea a scris mail.ul. Ea este mama mamelor rozatoarelor afurisite din univers.

- Am venit aici de cateva zile, dar mi.am dat seama ce fel de persoana este. Si o cred in stare sa se dea drept tine doar ca sa.ti faca rau.

- Crede.ma imi vine sa o ucid, dar nu.merita sa fiu declarata criminala..

- Sti... eu as putea sa te ajut. *a zis el facandu.ma sa.mi ridic capul de pe banca*

- Cum?

- As putea sa.i iau tableta. Si asa ai avea dovada ca nu tu esti de vina. *a zis el foarte calm si pasnic*

- Este un plan foarte bun, dar cum vei face asta?

- Pai, pe mine nu prea ma place, dar pe Fred da! Si in timp ce el ar vorbi cu ea despre.. nu stiu, bal.. eu i.as lua tableta din geanta.

Trebuie sa recunosc ca era un plan de copilasi micuti, dar ar putea functiona.

Fred a fost de acord. Defapt a fost obligat s.o faca pentru ca Brad il santaja cu o poza de la gradinita cu el cu creioane cerate in nas.

Nu.mi vine sa cred tableta ei este in mainile mele. Am deschis.o, spre norocul meu nu avea nici un fel de parola. Am gasit contul fals de pe care s.a dat drept mine si mesajul.

Hei fraierule!!! Esti un las! Te plimbi dupa fundu' meu, dar n.ai curaj sa ma ti de mana! Esti un papa-lapte! Esti un idiot pe care nu vreau sa.l mai vad vreodata!

Pa si pusi ratatule!

Imi imaginam cum s.a simtit Chad cand a primit mesajul. Trebuia sa.l caut si sa.i arat ca sunt nevinovata.

The TruthUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum