Capitolul 13

59 8 4
                                    

La un moment dat, Emma cu Andrew au intrat vazandu.ne fetele pline de uimire.

- Ok, ce.am pierdut? *a intrebat Andrew*

- Narcisaaaa! *am tipat in acelasi timp cu Chad*

Fetele celor doi erau confuze, iar eu si Chad i.am lamurit aratandu.le jurnalul digital al lui Lucy.. mai bine zis, al Narcisei.

Au izbucnit in ras, iar eu deja ma gandeam cum pot sa.i fac rau cu asta.

- Stiti, mai e putin de lucru in sala. *ne.a amintit Andrew*

- Da, trebuie sa aranjam scena. Este singura care a mai ramas. *a continuat Emma*

- Eh.. mai avem timp pana vineri. *am spus eu nepasatoare*

- Tina, nu vreau sa.ti stric buna dispozitie ..*a zis Emma calma* .. dar maine e VINERI!

Mi.am dat o palma peste frunte, apoi am zis.

- Pai, noi doua n.avem rochii. Haide, misca.te! Ia.ti economiile si haide cat mai este deschis.

- Ok, am fugit. Baieti veniti cu noi?

Baietii s.au uitat unul la celalalt inspaimantati, dar pana la urma au acceptat.

- perspectiva lui Chad -

Sunt mort. Sigur sunt mort. Cum de.am acceptat sa vin in locul asta plictisitor? Este ceasul 9:36, iar fetele inca nu s.au hotarat. Off, atata agitatie pentru o amarata de rochie... dar ce, daca veneau imbracate intr.un costum de baie era vreo problema? Ehe.. daca o sa ajung presedinte asta va fi una din reguli, rochiile sa fie inlocuite cu costume de baie..

Brusc fata mea s.a oglindit in geamul unei vitrine si am vazut cat de perversa putea sa fie moaca mea in acel moment asa ca am lasat ideea cu costumele de baie pentru alta data.

- Oh, HAIDE ODATA! * am spus eu plictisit*

- Gata, am terminat, doua secunde.

Da, doua secunde au spus si acum doua ore. Fetele..

- perspectiva Tinei -

Este rochia perfecta. Este rochia in care voi arata superb cand o voi umili pe Lucy.

Hmm.. oare sunt o persoana rea? NU, normal ca nu sunt. Lucy merita asta mai mult ca oricine. Off, cate mi.a facut rozatoarea asta afurisita..

~ clasa a cincea~

Mi.a lipit degetele de banca

~ clasa a sasea ~

Si.a batut joc de mine tot anul pentru ca n.am putut pronunta un cuvant.

~ clasa a saptea ~

M.a aruncat in tomberon "accidental"

~ clasa a opta ~

A spus tuturor ca am crescatorie de purici acasa.

Si exemplele continua pana la ultimul incident cand am ajuns la spital datorita ei.

Am mers acasa. Am dormit cu totii la mine. Eu cu Emma sus in camera mea, baietii jos in sufragerie.

Dimineata ne.am trezit, iar la 10 eram la scoala si aranjam scena pe care am terminat.o repede. I.am cerut doamnei directoare sa ma lase sa fiu prezentatoarea si a acceptat.
Deabea asteptam seara.

Dar Chad nu m.a intrebat inca daca vreau sa merg la dans cu el. La bal si cei de.a 11.a erau invitati. Asteptam un semn de la el. Adica, daca stau sa.ma gandesc.. noi nu suntem impreuna oficial.

Am mers cu Emma sa ne imbracam. Ne.am aranjat, rochiile erau superbe. Emma avea o rochie mov fara umeri lunga, iar eu una albastra cobalt, fara umeri, scurta pana deasupra genunchiului.

Mi.am lasat parul sa atarne pe spate. Albastrul intens al rochiei dadea stralucire parului meu blond. Eram.gata.

Cand am intrat in sala toata lumea dansa si se distra. Directoarea mi.a facut semn pana la ea.

- Arati minunat scumpo. Du.te pe scena si spune.le ca peste cateva momente vei anunta regina.

Asa am si facut. Am vazut.o imediat pe Lucy care ma injunghia cu privirile ei. Dansa cu partenerul ei.Jake, un baiat popular de "bani gata".

- Hei fraiero! Unde ti.e printul? *a zis si a trecut pe langa mine*

Era imbracata intr.o rochie de culoarea roz tipator, iar Jake era imbracat si el cu o camasa roz. Saracu', a fost obligat sa se imbrace asa.

Revenind, unde era Chad? Off, mereu il pierd pe omul asta.

Am urcat pe scena la chemarea directoarei si am spus:

- Momentul mult asteptat a sosit. Rog toate concurentele sa vina pe scena. Am placerea (*defapt n.aveam placerea, dar trebuia s.o zic* )  sa va anunt regina scolii, Lucy Gonzales NARCISA!

Toti au inceput sa rada cand i.au auzit al doilea nume. S.a apropiat si a luat microfonul in mana:

- Gura fraierilor! Eu sunt regina si trebuie sa ma ascultati!

Multimea nu se putea opri din ras, iar Narcisa a trantit microfonul pe jos facand un zgomot insuportabil.

Si.a luat revoltata coronita si a coborat scarile. Chad a aparut de nicaieri carand o masa cu aperitive, iar Lucy a dat peste ea daramand si masa cu sucuri si deserturi. Era uda si plina de crema si frisca. Nici macar acum, acoperita cu crema si frisca nu era dulce.

A fugit umilita spre iesire. M.am uitat catre Chad si i.am spus razand:

- Ai facut.o intentiomat, nu?

- Ti.am zis ca suntem o echipa buna iubito!

                         Sfarsit!


The TruthUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum