-DOBRA PYTAM OSTATNI RAZ, GDZIE JEST ĄŻEJ?-krzyknal Yuta do klasy
-No on przeciez ma połamane nogi i jest w szpitalu
-A MA ZWOLNIENIE LEKARSKIE?-spytal Yuta
-No ma pewnie ale przyniesie jak wroci
-NO TO MA NIEKLASYFIKACJE! tak czy inaczej do domu macie cwiczenia od strony 10 do 134 na jutro. Kto nie bedzie miał ten nie zdaje. Życze wam miłego dnia.
*dzwonek*
-Kocham swoją prace-powiedział Yuta pod nosem pakując swoje rzeczy. Chowając gruby podrecznik od matmy do swojej torby poczul nieziemsko jebiący smród ze srodka. Zaniepokojony tym zjawiskiem zaczal wszystko po kolei wyjmowac. Znalazl nektarynke ktora dostal na dzien nauczyciela na poczatku swojej kariery, a bylo to 12 lat temu.
-Kurwa teczka ktora mialem dac Lucasowi jest cala ujebana w nie wiem nawet jak to nazwac bo ta nektarynka wyglada jak zgnily rodzyn.-Yuta wzial ja do reki
-Zostawie ją na ławce Ążeja i potem dam mu sierpien z matmy za to ze niby to zostawil, o tak to bardzo dobry i uczciwy plan.-Powiedzial uciekajac z miejsca zdarzenia.
*Na lekcji angielskiego*
Wszyscy uczniowie czekali na Marka ktory spoznial sie juz 10 minut. Nagle drzwi od sali otworzyly sie z wielkim pierdolnieciem, a w nich pojawił sie Johnny.
-WITAM WSZYSTKICH BARDZO SERDECZNIE, NAZYWAM SIE JOHNNY SUH I DZISIAJ POPROWADZE ZASTĘPSTWO ZA PANA MARKA. ZACZNIEMY OD LISTY OBECNOŚCI CZY ON ZASPIEWANIA HYMNU AMERYKI?-spytal odpalajac komputer.-A W SUMIE MOZE ZAMIAST TEGO POKAZE WAM KRÓTKĄ 540 SLAJDOWĄ PREZENTACJE O MNIE.
Po chwili na scianie pojawil sie slajd z napisem „CHICAGO- MOJE MIASTO"
-Tak więc na poczatek powiem wam, ze urodzilem sie w Chicago. PRZYPOMINAM ZE WSZYSTKO TO CO MOWIE MACIE NOTOWAC BO TO BEDZIE NA SPRAWDZIANIE!!!! uwaga dyktuje.
Wszyscy wyciagneli zeszyty, gdy Johnny zaczal mowic szybciej niz eminem rapowac:
- Chicago stanowi trzecie pod względem wielkości i zaludnienia miasto w Stanach Zjednoczonych, po Nowym Jorku i Los Angeles. Jest głównym centrum biznesowym, kulturalnym oraz naukowym Środkowego Zachodu Stanów Zjednoczonych. Najbliższymi i największymi przedmieściami Chicago są miasta Niles, Elmhurst, Melrose Park, Franklin Park, Cicero, Joliet, Addison, Evanston, Schaumburg, Wood Dale. Chicago bywa określane mianem „Wietrznego miasta"
-PROSZE PANA MOZNA WOLNIEJ?!-krzyknal Ążej
-TO NIE KONCERT ŻYCZEŃ!! wracając, nazwa „Chicago" pochodzi od francuskiego tłumaczenia słowa shikaakwa pochodzącego z języka Miami-Illinois, oznaczającego dziką cebulkę – roślinę znaną botanikom jako Allium tricoccum. Pierwszą znaną wzmianką o miejscu obecnego miasta Chicago jako „Chécagou" pochodzi od Roberta de LaSalle'a z około 1679 roku.
Wszyscy mieli nadzieje ze Johnny przestanie gadac bo zrobilo sie cicho.
-A TERAZ NAJWAZNIEJSZE INFORMACJE.
Powierzchnia-606,1 km²
liczba ludności-2 763 076
data zalozenia- 1780UWAGA PISZEMY DALEJ.
12 sierpnia 1833 roku Chicago, które miało wtedy 350 mieszkańców, otrzymało prawa miasteczka. Siedem lat później miasto miało już 4000 mieszkańców. 4 marca 1837 roku Chicago otrzymało prawa miejskie. W roku 1848 otwarto kanał łączący Jezioro Michigan z rzeką Missisipi, który miał swój początek w Chicago. W roku 1853 otwarto pierwszą linię kolejową między Chicago i miastem Freeport w Illinois. W następnych latach szybki rozwój kolei stworzył w Chicago jeden z najważniejszych węzłów kolejowych w Stanach Zjednoczonych. Ze swoimi doskonałymi połączeniami transportu wodnego, kolejowego, a potem lotniczego, miasto stało się i jest do dzisiaj jednym z najważniejszych węzłów komunikacyjnych i transportowych w Stanach Zjednoczonych.
PO TYM KROTKIM WSTEPIE PRZEJDZIEMY DO DRUGIEGO SLAJDU, CZYLI CHICAGO PO ROKU 1857.