Onbeşinci

528 47 0
                                    

Eda: Bir şey soracağım?

Nur: Sor.

Eda: Ben iyi değilim aslında. Sence içimdeki bu huzursuzluktan nasıl kurtulabilirim?

Nur: Şimdi bir kağıt al ve seni bunaltan her şeyi yaz.

Eda: İyi gelir mi?

Nur: Bilmem belki...

Eda: Denemekten zarar gelmez.

Nur: Aynen.

Uzandığım yerden kalktım ve masa başına geçtim. Kağıdımı kalemimi aldım ve yazmaya başladım.

Dram kasmaya hiç gerek yok o yüzden her şeyi açık açık yazacağım. Ben Eda Soylu. Mutlu olan eğlenmeyi bilen bir kız gibi görünen ama aslında sahte gülüşler sergileyen eziğin tekiyim. Kimseye güveni olmayan korkak bir kızım. Kendimden bazen nefret ediyorum. Etrafımdaki insanları bir bir kaybediyorum. Çok sevdiğim amcamı geçen sene kaybettim. O zamanlar bana destek olduğu için Çağatay'a büyük sevgi beslemiştim ama o benim aksime sadece sahte, oyun oynayan bir pislikmiş.

Sadece ona tek bir soru sormak isterdim. Hiç mi sevmedin beni? Her şey mi yalandı? Beni oyuncak olarak mı kullandın?

Tek bir soru dedim ama içimde ona sormak istediğim bir sürü soru varmış.

Göz yaşlarım kağıdı ıslatıyordu. Yanaklarım yanıyor, burnum acıyordu ama yinede yazmayı hiç kesmiyordum.

Aysun...

Dostum dedim ama sende beni bıraktın. Tek yaptığım seni kardeşim gibi görmekti. Yanlış mı yaptım Aysun? Seni diğerlerinden farklı görerek en büyük Hatamı yaptım ben.

Anneciğim senin Ağlamana dayanamıyorum artık. Seni çok üzdü babam biliyorum ama benim ve kardeşimin hatrına dayan. Babamın evden gittiği gün gizlice odana çekilip saatlerce ağladığın gün var ya işte o gün bende seninle beraber ağladım. Sabaha gözlerim kanlı, şişmiş bir durumdaydı. Herkese gece boyu dizi izledim  diye yalan söyledim.
Seni seviyorum.

Baba, eskiden gururla baba derken şimdi sana baba derken utanıyorum. Sen benim ilk aşkımdın. Ailemizi parçaladın. Gurur duy kendinle.

Kalabalığın içinde, kendi dünyasında yaşayan bu yalnız  kıza bir el uzatarak gecesini aydınlatığın için sana teşekkür ederim Nur.

Yazmayı bıraktıktan sonra göz yaşlarımı sildim. Yüzüm kıpkırmızı olmuştu. Bütün sayfayı doldurmuştum. Kendi içimdeki şeyleri yazıya aktarmak beni rahatlatmıştı. Lavabonun oraya gittim ve mektubu yaktım. O yandıkça içimdeki bir yerler huzura kavuşuyordu sanki.


~Bir yıldız müq olur ~

Sarı Papatyam [GxG ~Texting] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin