(58. Bölüm) Ruhumuz ölü

682 50 22
                                    

İyi Okumalar🌷

***

Bugün sensiz dördüncü günüm güzelim. Günler geçmiyor. Yaşıyorum ama ruhum ölü... Kendi karanlığımda boğuluyorum. Sen gel be güzelim, gel de bu karanlığın içinden beni çekip kurtar. "Her yer karanlık, yarından umudum yok"

Kendimi şarkılarla avutmaya çalışıyorum. Bazı şarkılar tam bizi anlatmıyor mu? "Ben onsuz kalamam sonsuza kadar olmaz yıkılır, mahvolur, biterim"

Sana söz veriyorum güzelim, sen geri döndüğünde beraber şarkımızı dinleyeceğiz...

"Simsiyah bir gecede yalnızdın, aydan bile beyaz"

***

5. Gün... Rüyalarıma girdiğin için günleri karıştırıyorum bazen. Sanki 5 gün değil, 5 yıl gibi geliyor. Ne zaman seni rüyalarımda değil de karşımda göreceğim?

Ülkü; Kabuslarından uyuyamıyor. Sen her aklına geldiğinde istemsizce ağlamaya başlıyor. Leya;Uyumak aklından bile geçmiyor. Hep aklında sen varsın..Tuana;Üzüntüsünü saklamaya çalışıyor. Her gün odada gizlice ağlıyor.Defne; Ülkü'ye ve diğer kızlara teselli vermeye çalışıyor ama kendisi de berbat bir halde... Esat; Kankamı koruyamadım diye içten içe kendine kızıyor. Yağız; Sinirlerine hakim olamayıp en ufak şeye parlayıveriyor. Mert; Yemeği ne kadar yemeği sevse de yemekten kesildi. Şu ana kadar 10 kilo vermiş olabilir. Deniz; Bize artık o esprilerini yapamıyor. Hayata küsmüş gibi bir hali var...

Kısacası hepimiz öldük güzelim. Yaşıyoruz ama ruhumuz ölü...

***

Yıldıza Basabilirsiniz💜

Devam Edecek...✒👑

ACIMASIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin