1

113 7 2
                                    

Bi okul gününe yine uyandim, hergün aynı tablo işte saatte 6.30amk. Neyse hemen giyindim çantamıda aldım Ahmet'in evine gittim, lavuk çıkmış gitmiş geç kaldığımı görünce neyse minibüs durağına gittim bi sigara yakip sikerim dedim. O an yanimda sevdiğim kızın olduğunu farkettim, kız bakıp güldü bana bende güldümbfjdjtbdjd. Neyse işte naber falan minibüste yan yana oturduk baya konuştuk sonra indik beraber okula yürüyoruz bu bana dediki "sen ne hoş çocuksun yaa" bende heyecanlandım teşekkür ederim dedim güldü. O gülüyodu ben mutlu oluyodum lan, galiba harbi seviyodum bu kızı. Çıkışta görüşürüz dedi öpücük attım amkdvjfbfjsb ama istemeden oldu kız güldü utandım bende neyse akşam oldu arkadaşlar bağırdı bana gelmiyon mu diye bende yok siz gidin ben biraz oyalancam dedim, sonra kız geldi konuştuk okul bahçesinde ben cesaretimi toplayip "Benim olsana?" dedim kız kabul etti ve dedi ki " seni baştan beri seviyodum zaten." lan benim sevgilim olmuştu. Cidden taş gibi bi kız benim olmuştu nsjfksnfjd bende öyle utangaç biriyim ama neyse.Ben bunu evine bıraktım sabah görüşürüz dedim evin yolunu tuttum.Neyse biz böyle artık baya ilerledik benim hayatım bu kız, hergün beraberiz neyse bir gün dışarı çıktık konuşuyoduk aynı zamanda yürüyoduk. Bir an birisi geldi kızı bıçakladı, kollarımda kan içindeydi bağıyordum sonunda ambulans geldi aldık ve hastaneye götürdük. Ama durumu kritikmiş o gece ne uyuyabildim ne bişey,ağlıyordum. Sabaha karşı uyuya kalmışım, kalktım saat 6 gibiydi ve hâla haber yoktu sevgilimden. Saat 12.53 geçe vefat ettiği haberi geldi. Hayatım kaymıştı kafamı duvarlara vuruyordum, ağlıyordum ama ne faydası olacaktı gerçektende sevgilim ölmüştü.

Üstünden 1 sene geçtikten sonra;

Hâla yaşadığımız herşey aklımdaydı ve ne zaman aklıma gelirse gelsin ağlardım kokusunu bile özlerdim.

Hayat : Bir yalnızın gözünden.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin