Bölüm 1:Başlangıç

29 6 18
                                    

Melekler konseyi toplanmış yeni seçilen ruh eşleri için kitap ve bulmacalar hazırlıyordu.Bu ruh eşleri diğerlerinden daha farklıydı bu yüzden onların sınavı ve ritüelide diğerlerinden farklı olucaktı.

Bu 2 ruh eşinin diğerlerinden farkı damarlarında ulu 2 Melek soyunun kanının dolaşmasıydı.Baş Melek ve diğer Melekler hazırlanırken içeri başka bir Melek girer.Kar kadar beyaz saflığı temsil eden uçuş-uçuş elbisesi,altın kadar sarı deniz gibi dalgalı saçları,başındakı altından yapılma sümbül tacıyla diğerlerinden hemen ayırt edile bilen Melek yeni ruh eşlerine bakarken nedense şaşırır.Hemen onların sınavı,kaderleri ile ilgilenir.

Eğer başka bir yardım almazlarsa Melek soyundan gelen 2 kızın başarısız olacağını görür.Acemi melek hemen Arkadaşlık ve Ruh eşliği meleğinin yanına gider ve ona:

-sevgili Melek ben bu 2 ruh eşinin sınavına baktım eğer yardım almazlarsa başarısız olacaklar.O yüzden izniniz olursa bu ruh eşleri için koruyucu melek olmak ve onlara yön vermek istoyorum,der.

Büyük Melek şaşırır ve etkilenmiş bir şekilde "Genç Melek Aria yaptığın şey gerçekten çok onurlu ve cesaret isteyen bir şey.Eğer koruduğun eşler başarısız olursa sende başarısız olucak ve Meleklik seviyyenden düşüceksin.Yıllar-yıllar önce bir sürü koruyucu Melek başarısız olduğu için artık hiçbir melek koruyucu olmak istemez.Sen acemi melek bunu ne için istiyorsun?"sorar

Aria hiç düşünmeden söyler "Ona onu asla bırakmayacağıma dair söz verdim fakat bunu yapamadım en azından bu şekilde onu koruyayım.Onun gülüşü 1 değil 1000 kez ölmeye değer".Büyük Melek yine"Vay canına!Vay canına!bu cesaret ve iyi kalplilikle nasıl acemi melek olmuşsun şaşıyorum.Ancak yinede düşün derim.Senin durumun diğer acemilerden daha hassas.Sen kendine zarar vererek öldüğün için cehenneme gönderilmen gerekiyordu ancak iyi kalpliliğin ve son anlarında iyileşmeğe çalışman seni kurtardı ve en küçük melek yaptı.Bu yapıcağın seni daha da kötü duruma soka bilir"

Genç melek cesurcasına "Düşünmeğe gerek yok.Mevki ve ya başka bir şey umrumda değil.O gerçekten masum ve zayıf eğer ruh eşiyle bir araya gelirse kendini geliştire bilir.Bunu yapmalıyım.Beni son anlarımda üzen onun acizlikle yüzümü bakıp ağlamasıydı.Onları bir araya getirmem gerek.Onlar 2 ulu Melek soyunun kanıyka kutsanmışlar başlarına hiçbir şey gelmemeli.Bunun için zayıf,acemi bir meleği kaybetmek sorun olmamalı.Ancak izin verirseniz sormak istiyorum.Neden onunla ruh eşi olmama rağmen onu bu kadar çok seviyor iyi olmasını istiyorum?"

Büyük Melek "Ah genç Aria çoğu baş melekden daha cesaretlisin.Haklısın onlarda önemli melek soylarının kanı var başlarına kötü bir şey gelmemeli.Ancak sana sözüm olsun ki,eğer başarılı olursan yanımda sağ elim baş meleğim olucaksın.Senin gibi cesur ve sadakatlı kişilere ihtiyacım var ve evet birini sevmen için illada ruh eşin olmasına gerek yok.Senin ona olan sevgi bir ablanın kardeşine olan güzel ve onurlu sevgisi o yüzden onu bu kadar seviyor ve önemsiyorsun.Şimdi git hazırlan kitabıda al ve Dünyaya git onların sana ihtiyacı var"der ve Ariaya bir madalyon verir "Bu madalyon senin gidiş-geliş ve özellik madalyonun ona iyi bak"

Aria "niyetim mevki değil ancak yinede onur duyarım sayın Büyük Melek gidip hazırlanayım"

_________________________________________
Umarım beğenmişsinizdir 💜💜💜

🎗ruh eşim🎗Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin